Το μεγάλο Tiger Explorer ανανεώθηκε σε πάρα πολλούς τομείς για το 2016. Μπορεί να μην έχουμε να κάνουμε με μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα αλλά όλες οι αλλαγές που πραγματοποίησαν οι Βρετανοί εκσυγχρόνισαν απόλυτα την ναυαρχίδα τους στα χαρτιά κάνοντάς τη ταυτόχρονα μια καλύτερη και σαφώς πιο ολοκληρωμένη πρόταση και στην πράξη.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 3Κ, Y/Ψ, 12β |
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.215 |
|
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
85x71,4 |
|
Συμπίεση
(:1) |
11 |
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
137/9.300 |
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
12,54/6.200 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
|
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
6,9 |
|
Βάρος,
άδειο (kg) |
258 |
|
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
230 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
|
Αναρτήσεις
Ε |
USD WP 48 χλστ. TSAS, ΑΣ, ΑΕ. |
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
190 |
|
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ WP, TSAS, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
|
Διαδρομή |
193 |
|
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/305, 4πίστονες δαγκάνες,
Cornering ABS |
|
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/282,
διπίστονη δαγκάνα, Cornering ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-19" |
|
Ελαστικό
Π |
170/60-17" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
|
Πλάτος (χλστ.) |
930 |
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.520 |
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
837-857 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
|
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Υ/ Y |
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
|
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ /Υ |


Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.