Το μεγάλο Tiger Explorer ανανεώθηκε σε πάρα πολλούς τομείς για το 2016. Μπορεί να μην έχουμε να κάνουμε με μια εντελώς νέα μοτοσικλέτα αλλά όλες οι αλλαγές που πραγματοποίησαν οι Βρετανοί εκσυγχρόνισαν απόλυτα την ναυαρχίδα τους στα χαρτιά κάνοντάς τη ταυτόχρονα μια καλύτερη και σαφώς πιο ολοκληρωμένη πρόταση και στην πράξη.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 3Κ, Y/Ψ, 12β |
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
1.215 |
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
85x71,4 |
Συμπίεση
(:1) |
11 |
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
137/9.300 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
12,54/6.200 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
20 |
Κατανάλωση
(λίτρα/100χλμ.) |
6,9 |
Βάρος,
άδειο (kg) |
258 |
Τελική
Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
230 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις
Ε |
USD WP 48 χλστ. TSAS, ΑΣ, ΑΕ. |
Διαδρομή
(χλστ.) |
190 |
Αναρτήσεις
Π |
Αμορτισέρ WP, TSAS, ΠΕ, ΑΣ, ΑΕ |
Διαδρομή |
193 |
Φρένα
Ε (χλστ.) |
2Δ/305, 4πίστονες δαγκάνες,
Cornering ABS |
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/282,
διπίστονη δαγκάνα, Cornering ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
120/70-19" |
Ελαστικό
Π |
170/60-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) |
930 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.520 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
837-857 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Υ / Υ |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Y |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Υ |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Υ/ Y |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/ Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ /Υ |
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Σετ γρανάζια-αλυσίδα EK 15T 39T 428-112L για Crypton X 135
Πρώτη μοτοσυκλέτα: Καινούρια ή μεταχειρισμένη;
CFMoto Papio XO-1: Το πιο cool μικρό sportbike που δεν έχουμε ακόμα δει στην Ευρώπη
Benelli TRK 702 & 702X: 70 ίπποι, δύο εκδόσεις και από 6.600 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr