Τέρας ροπής ο κινητήρας, χαρίζει εκπληκτικές επιδόσεις στη μοτοσυκλέτα μοναδικές για την κατηγορία.

    Κινητήρας Ισχυρές δόσεις δικύλινδρης ροπής

    Με τέτοια εμφάνιση, τίποτα δεν θα ταίριαζε περισσότερο από την όψη και τον ήχο ενός V δικύλινδρου κινητήρα και η Ducati όπως όλοι γνωρίζουμε έχει μεγάλη εμπειρία στην κατασκευή τους. Ο ολοκαίνουργιος  L90 υγρόψυκτος Testastretta DVT 1262 με δύο μπουζί ανά κύλινδρο, αποτελεί φέρον τμήμα του πλαισίου, καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4 και αποδίδει από τα 1262 κυβικά του 156 ίππους στις 9500σ.α.λ και 13.1 κιλά ροπής στις 5000σ.α.λ., νούμερα καθόλου ευκαταφρόνητα για τον κόσμο των cruiser. Αυτός εξάλλου ήταν ο στόχος των τεχνικών της Ducati και έτσι το παγκοσμίως πλέον γνωστό δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων κάνει και εδώ την εμφάνισή του, χαρίζοντας ροπάτη λειτουργία στις χαμηλές στροφές και διατήρηση της απόδοσης ψηλά. Ο έλεγχος του γκαζιού πραγματοποιείται από το ηλεκτρονικό σύστημα Ride by wire μέσω 3 χαρτογραφήσεων (Sport, Touring και Urban - μειώνει την απόδοση στους 100 ίππους) που συνεργάζονται με την IMU (μονάδα μέτρησης αδράνειας) της Βosch όπως και το traction control των 8 επίπεδων, ενώ τη δύναμη διαχειρίζεται ένα 6τάχυτο κιβώτιο με συμπλέκτη ολίσθησης, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρίας, συνεργάζεται με ιμάντα μετάδοσης αντί για την κλασσική αλυσίδα.