Ποιοτική και άνετη η σέλα του αναβάτη. Η πλάτη του συνεπιβάτη αντισταθμίζει το μικρό κομμάτι σέλας που του αναλογεί.

    Aνεση – Εργονομία Ξαπλωμένος σε Ducati γίνεται; Γίνεται!

    Σίγουρα δεν είναι μια θέση που έχεις συνηθίσει σε μια Ducati, αλλά είναι ακριβώς αυτή που φαντάζεσαι πριν καν βρεθείς στη σέλα της. Το φαρδύ τιμόνι είναι το πρώτο στη σειρά, τοποθετώντας τα χέρια ανοικτά πάνω από το μεγάλο ρεζερβουάρ, ενώ ο κορμός βρίσκεται αρκετά πιο πίσω σε όρθια θέση. Τα πόδια πραγματικά απλώνονται μπροστά, οπότε αν σκέφτεσαι ενοχλητικές γωνιές απλά ξέχασέ τις. Υπάρχουν 3 διαφορετικές ρυθμίσεις με διαφορά +/- 22,5χιλ για την θέση των μαρσπιέ, ενώ για όσους δεν αρέσκονται στην ¨ξάπλα¨ αλλά στα σπορ γονίδια της XDiavel, διατίθεται προαιρετικά κιτ τοποθέτησης μαρσπιέ στην κλασσική θέση. Η σέλα βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το έδαφος  755χιλ (υπάρχει ως έξτρα +20 χιλ /- 10 χιλ) βοηθώντας  και τα δύο πόδια να πατήσουν σταθερά, είναι ποιοτική και αρκετά μαλακή, όμως φαίνεται να σχεδιάστηκε για μοναχικούς καβαλάρηδες, αφού το τμήμα που αντιστοιχεί στον συνεπιβάτη είναι δυσανάλογα μικρότερο. Παρόλα αυτά η πλάτη στο πίσω μέρος και η θέση των μαρσπιέ προσθέτουν μερικούς αναγκαίους πόντους στην άνεση, αλλά και στην συνύπαρξη δύο ατόμων πάνω στην XDiavel. Ο πίνακας οργάνων βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και αποτελείται από μια έγχρωμη - ευανάγνωστη TFT οθόνη η οποία παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και ελέγχεται εύκολα μέσω φωτιζόμενων διακοπτών στο αριστερό γκριπ, ενώ ακριβώς μπροστά της βρίσκονται μαζεμένες όλες οι απαραίτητες ενδεικτικές λυχνίες. Στις ανέσεις φυσικά συγκαταλέγεται, το cruise control αλλά και το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί, το οποίο χρησιμοποιείς μόνο στον ανεφοδιασμό και στο άνοιγμα της σέλας. Για το τέλος αφήσαμε ένα κουμπί που δεν θα μπορούσαμε να παραβλέψουμε  ακόμα και αν δεν συγκαταλέγεται στην άνεση, καθώς δείχνει τον διπλό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και ακούει στο όνομα DPL (Ducati Power Launch). Ευκολία λοιπόν, στο να κάνεις πάντα σωστά εκρηκτικές εκκινήσεις τύπου dragster.