Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής

Η CFMOTO έχει δημιουργήσει πλέον την δική της αυθεντική σχεδιαστική ταυτότητα, μη αφήνοντας περιθώρια για αμφισβήτηση.
7 Φωτογραφίες »

Η CFMOTO έχει δημιουργήσει πλέον την δική της αυθεντική σχεδιαστική ταυτότητα, μη αφήνοντας περιθώρια για αμφισβήτηση.

Η CFMOTO έχει δημιουργήσει πλέον την δική της αυθεντική σχεδιαστική ταυτότητα, μη αφήνοντας περιθώρια για αμφισβήτηση. Σε μία εποχή μάλιστα, που και λόγω κορεσμού επιλογών δεν γίνεται να μην υπάρχουν ομοιότητες στο Design, η απόσπαση ενός Red Dot βραβείου από το μεγάλο του αδελφάκι 800 NK, αποδεικνύει την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει από το σχεδιαστικό τμήμα. Κρατώντας την ίδια δυναμική φιλοσοφία με το 800, το 675 SR-R ανεβάζει τον πήχη με στοιχεία που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του, όπως το μυτερό, κοίλο φτερό του εμπρός τροχού, η compact κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση, που εξυπηρετεί εκτός από αισθητικούς και πρακτικούς σκοπούς και η μίνιμαλ ουρά με τα διάτρητα τμήματα εκατέρωθεν και το επίσης μυτερό τελείωμα. Το νέο αλουμινένιο ψαλίδι σε σχήμα Boomerang ταιριάζει απόλυτα στην συνολική εικόνα, ενώ τα πλαστικά της μέρη είναι λιγότερα και πιο λιτά, αποτυπώνοντας την ουσία της superosport - Streetfighter κατηγορίας. Ο εμπρός προβολέας παραμένει ίδιος, ενώ το ρεζερβουάρ έχει ένα πιο κομψό σχήμα με λιγότερη "φασαρία" και ανεμπόδιστες καμπύλες. Η μοτοσυκλέτα είναι πραγματικά ένα κόσμημα, ιδιαίτερα στον χρωματισμό με τις γαλάζιες λεπτομέρειες στους χυτούς τροχούς και στα πλαστικά δίπλα από το καπάκι κεφαλής του κινητήρα.


 Σε μία εποχή μάλιστα, που και λόγω κορεσμού επιλογών δεν γίνεται να μην υπάρχουν ομοιότητες στο Design, η απόσπαση ενός Red Dot βραβείου από το μεγάλο του αδελφάκι 800 NK, αποδεικνύει την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει από το σχεδιαστικό τμήμα.

Σε μία εποχή μάλιστα, που και λόγω κορεσμού επιλογών δεν γίνεται να μην υπάρχουν ομοιότητες στο Design, η απόσπαση ενός Red Dot βραβείου από το μεγάλο του αδελφάκι 800 NK, αποδεικνύει την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει από το σχεδιαστικό τμήμα.

Η CFMOTO έχει κάνει ένα μεγάλο άλμα στην ποιότητα κατασκευής τα τελευταία χρόνια, με μία πρώτη επαφή με το 675 SR-R να είναι το μόνο που χρειάζεσαι για να το διαπιστώσεις. Η ποιότητα της βαφής τόσο στα πλαστικά όσο και στα μεταλλικά μέρη είναι εξαιρετική και φαίνεται πως θα αντιστέκεται στην φθορά του χρόνου, ενώ η συναρμογή των καλυμμάτων είναι στιβαρή χωρίς μεγάλα κενά στους αρμούς. Τα λαστιχένια γκριπ έχουν την αίσθηση που περιμένεις στην αφή, όπως επίσης και οι ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη που έχουν ένα σαγρέ φινίρισμα. Οι διακόπτες λειτουργούν εξαιρετικά, με την ευκρινή TFT οθόνη να προσδίδει στην μοτοσυκλέτα έναν Premium αέρα.
 

Κρατώντας την ίδια δυναμική φιλοσοφία με το 800, το 675 SR-R ανεβάζει τον πήχη με στοιχεία που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του, όπως το μυτερό, κοίλο φτερό του εμπρός τροχού, η compact κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση.

Κρατώντας την ίδια δυναμική φιλοσοφία με το 800, το 675 SR-R ανεβάζει τον πήχη με στοιχεία που τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του, όπως το μυτερό, κοίλο φτερό του εμπρός τροχού, η compact κεντρικά τοποθετημένη εξάτμιση.

Σελίδα 1CFMOTO 675 SR-R - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
PROION
BEST BUY