LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

CFMOTO 675 SR-R - Test

Διαβάστηκε από 32.698 αναγνώστες (11/09/2025)
CFMOTO 675 SR-R - Test
4 Φωτογραφίες »

CFMOTO 675 SR-R - Test

Τρικύλινδρος κινητήρας με 94 ίππους και 2 εκκεντροφόρους.
Μικτή κατανάλωση 4,9 λτ/100χλμ.
Φρενάρισμα 100-0 χλμ σε 43,5 μέτρα.
0-100 χλμ σε 3,9 δευτερόλεπτα.

mototriti Team

Τιμή: 7.790 ευρώ
 
+: Εμφάνιση, Κινητήρας, Τιμή, Ποιότητα κατασκευής
-: Ζέστη στα πόδια, Λειτουργία TCS

Η CFMOTO διευρύνει συνεχώς την γκάμα της, μπαίνοντας σε νέες κατηγορίες, με επιλογές που θα λέγαμε ότι γεμίζουν κενά της αγοράς. Τοποθετεί λοιπόν τον νέο της τρικύλινδρο κινητήρα σε ένα Supersport σύνολο, για να γεννηθεί το 675SR-R, το πρώτο της μάρκας που ανήκει στην Α κατηγορία με απόδοση 94 ίππων και μία εμφάνιση που τραβάει την προσοχή.


 Γνωρίσαμε για πρώτη φορά τον νέο τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της CFMOTO στο γυμνό 675NK, στο οποίο μας εξέπληξε με την ομαλή του λειτουργία και τις προοπτικές του. Ήρθε λοιπόν η ώρα να οδηγήσουμε και το "σκυφτό" 675SR-R, με τα καθαρά αγωνιστικά γονίδια που θα σε κάνει να αδημονείς για το επόμενο Track-Day. Πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα των δικύλινδρων εν σειρά, με μπόλικη ισχύ και τιμή στα μόλις 7.790 ευρώ, το 675SR-R, διεκδικεί σθεναρά μία περίοπτη θέση στα μεσαία supersport.
 

Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
GORGOLIS