CFMOTO 675 SR-R - Test

CFMOTO 675 SR-R - Test
4 Φωτογραφίες »

CFMOTO 675 SR-R - Test

Τρικύλινδρος κινητήρας με 94 ίππους και 2 εκκεντροφόρους.
Μικτή κατανάλωση 4,9 λτ/100χλμ.
Φρενάρισμα 100-0 χλμ σε 43,5 μέτρα.
0-100 χλμ σε 3,9 δευτερόλεπτα.

mototriti Team

Τιμή: 7.790 ευρώ
 
+: Εμφάνιση, Κινητήρας, Τιμή, Ποιότητα κατασκευής
-: Ζέστη στα πόδια, Λειτουργία TCS

Η CFMOTO μπαίνει με το δεξί στην κατηγορία των μεσαίων superosport μοτοσυκλετών, με τον πρώτο της τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα που «χτυπά» με παλμό 1-3-2. Με μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα (πλαίσιο και κινητήρα), απόδοση 94 ίππων και φουτουριστική αλλά μίνιμαλ εμφάνιση, το 675 SR-R είναι μία πολλά υποσχόμενη μοτοσυκλέτα που θα σε βοηθήσει να θέσεις τις σωστές βάσεις στην σπορ οδήγηση.

 Η αγορά της μοτοσυκλέτας ανθίζει σε όλα τα επίπεδα, οι παγκόσμιες πωλήσεις δικύκλων συνεχώς αυξάνονται και οι εταιρείες αναπτύσσονται με ραγδαίους ρυθμούς. Έτσι και η CFMOTO πειραματίζεται συνεχώς θέλοντας να διευρύνει την γκάμα της αλλά και την τεχνογνωσία της, όπως αποδεικνύεται και με το 675 SR-R που "φοράει" τον πρώτο τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα της εταιρείας. Καλύπτει μάλιστα ένα κενό στην κατηγορία, έρχεται αντιμέτωπο με την πιο διάσημη για τους κατασκευαστές επιλογή των δύο κυλίνδρων σε αυτά τα κυβικά και στα μόλις 6.790 ευρώ πρόκειται να ταράξει τα νερά.


 

Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
HUSQVARNA
BEST BUY