LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

SS μέχρι 700κ.εκ με το καλύτερο 0-100

(10/12/2025)
Τα μεσαία supersport είναι μια κατηγορία που τις περασμένες δεκαετίες είχε γνωρίσει μεγάλη αίγλη καθώς οι κατασκευαστές κατεύθυναν ένα  μεγάλο μέρος της έρυνας και ανάπτηξης στη βελτίωση της απόδοσης

Τα μεσαία supersport είναι μια κατηγορία που τις περασμένες δεκαετίες είχε γνωρίσει μεγάλη αίγλη καθώς οι κατασκευαστές κατεύθυναν ένα  μεγάλο μέρος της έρυνας και ανάπτηξης στη βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων σε πιο «μικρά» κυβικά.

Διαφορά κάτω του δευτερολέπτου στο 0-100, γρηγορότερο το CBR600 RR στα 3,75δ.
Πιο «αδύνατο» το RS 660 με συνολικό βάρος στα 183kg.
Ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω σε απόσταση 43,2 μέτρων για το CBR600 RR.
Τέσσερις κινητήρες, τρεις διαφορετικές διατάξεις κυλίνδρων.

mototriti Team

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: PCX125...Η καλύτερη πλευρά της πόλης!

Με διαφορά κάτω του δευτερολέπτου, γρηγορότερο το CBR600 RR στα 3,75δ για το 0-100χλμ/ω.

Τα μεσαία supersport είναι μια κατηγορία που τις περασμένες δεκαετίες είχε γνωρίσει μεγάλη αίγλη καθώς οι κατασκευαστές κατεύθυναν ένα  μεγάλο μέρος της έρυνας και ανάπτηξης στη βελτίωση της απόδοσης των κινητήρων σε πιο «μικρά» κυβικά. Σήμερα δεν μπορούμε να πούμε ότι αυτή η κατηγορία  έχει «πεθάνει» αλλά σίγουρα οι διαθέσιμες επιλογές σε καινούριες μοτοσυκλέτες είναι λιγότερες. Σε αυτό το συγκριτικό έχουμε επιλέξει τις supersport μοτοσυκλέτες με κινητήρες μέχρι 700κ.εκ και την καλύτερη επίδοση στο 0-100χλμ/ω. Οι διαφορές όπως μπορεί να παρατηρήσει κάποιος στο πινακάκι βρίσκονται σε επίπεδο που είναι ορατές μόνο στο χρονόμετρο. Στα 3.75δ θα ανοίξει την κατάταξη το CBR600 RRκαι στα 3,8δ θα πιάσουν μαζί τα 100χλμ/ω, Aprilia RS 660και Yamaha R7. Σε απόσταση αναπνοής πίσω τους θα έρθει και το CFMOTO 675 SR-Rστα .

Πιο «αδύνατο» το RS 660 με συνολικό βάρος στα 183kg.

Μάρκα Τιμή Ισχύς Hp / Στροφές Βάρος (πλήρες υγρών) 0 - 100 Km/h (sec.) 100 - 0 Km/h (Μέτρα)
HONDA CBR 600RR 12,900 121 193 3,75 43,2
APRILIA RS 660 12,090 100 183 3,8 44
CFMOTO 675
SR-Ρ
7.790 95 189 4 44
YAMAHA YZF R7 9,890 73,4 188 3,8 45,8

Η συγκεκριμένη κατηγορία διατηρούσε πάντοντε μια πολύ ελκυστική αναλογία κιλών ανά ίππο, μιας και οι ισχυροί κινητήρες τοποθετημένοι σε λεπτές και αιχμηρές σιλουέτες, ήταν το σήμα κατατεθέν τηςκαι παράλληλα, ο λόγος για τον οποίο ήταν τόσο αγαπητή από το κοινό. Πιστές σε αυτά τα χαρακτηριστικά παραμένουν και οι μοτοσυκλέτες  της λίστας μας, με το συνολικό βάρος να κυμένεται μεταξύ 188 και 193 κιλών. Το χαμηλότερο βάρος σημειώνει η RS 660 της Aprilia στα 183 κιλά. Με διαφορά ενός κιλού ακολουθούν R7 και 675 SR-R στα 188kg και 189kg αντίστοιχα. Τέλος, το CBR600 RR της Honda, με συνολικό βάρος στα 193kg.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω σε απόσταση 43,2 μέτρων για το CBR600 RR.

Μιλώντας για supersport ένα από τα πρώτα πράγματα που μας έρχονται στο μυαλό, είναι η έντονη ή αν προτιμάτε, η πιο «επιθετική» οδήγηση. Αυτές οι μοτοσυκλέτες σαφώς καλύπτουν τις ανάγκες καθημερινής μετακίνησης και με το παραπάνω, το περιβάλλον που θα λάμψουν όμως είναι ο στριφτερός επαρχιακός και η πίστα. Γι΄ αυτό και κάνουμε ιδιαίτερη αναφορά στο κομμάτι των φρένων, αφού  σε αυτές τις συνθήκες, τα δυνατά φρένα έχουν να κάνουν τόσο με την ασφάλεια του αναβάτη, όσο και με τις επιδόσεις που μπορεί να θέλει να πετύχει. Την πιο άμεση ακινητοποίηση πετυχαίνει το CBR650 RR, σε απόσταση 43,2 μέτρων.Aprilia RS 660 και CFMOTO 675 SR-R, σταματάνε αμφότερα στα 44 μέτρα και λίγο πιο μπροστά, στα 45.8mθα μηδενίσει το κοντέρ για το Yamaha R7.

 

Τέσσερις κινητήρες, τρεις διαφορετικές διατάξεις κυλίνδρων.

Όπως παρατηρούμε και στον πίνακα, υπάρχει πλέον μια διαφοροποίηση στη συνταγή που επιλέγουν οι κατασκευαστές σχετικά με τη-συνηθισμένη για την κατηγορία- διάταξη  στους κινητήρες. Yamaha και Aprilia έχουν ακολουθήσει την οδό του δικύλινδρου με στρόφαλο τύπου Crossplane, μια συνταγή που φαίνεται να εκτιμάται ιδιαίτερα μιας και  είναι αποδοτική σε μεγάλο φάσμα χρήσεων. Αυτό  αποδεικνύουν οι ίδιες οι εταιρίες με τη χρήση των συγκεκριμένων κινητήρων σε μοντέλα με διαφορετικό προσανατολισμό οδήγησης(Yamaha Tenere 700, Aprilia Touareg 660). H CFMOTO επιλέγει την αναναωμένη έκδοση του τρικύλινδρου που γνωρίσαμε αρχικά στο 675 ΝΚ, ενώ η Honda είναι η μόνη που ακολουθεί πιο «παραδοσιακά» μονοπάτια με τον τετρακύλινδρο των 599κ.εκ, που συναντούσαμε στις μοτοσυκλέτες Moto2 από το 2010 μέχρι το 2018. Το σίγουρο είναι πως κάθε πρόταση έχει να προσφέρει κάτι διαφορετικό, ενώ ο αναβάτης διαθέτει επιλογές που μπορούν να ικανοποιήσουν διαφορετικά γούστα και απαιτήσεις.

DUCATI
DUCATI