Benelli Imperiale 400: Αυθεντικό αερόψυκτο feeling με 400 χλμ αυτονομία

Benelli Imperiale 400 - Αυθεντική αίσθηση ρετρό οδήγησης με σύγχρονα περιφερειακά ασφαλείας.
6 Φωτογραφίες »

Benelli Imperiale 400 - Αυθεντική αίσθηση ρετρό οδήγησης με σύγχρονα περιφερειακά ασφαλείας.

Αυθεντικό ρετρό με ατσάλι, χρώμιο και ακτίνες & αερόψυκτο κινητήρα 374 κ.εκ.
Πραγματική κατανάλωση 3,5 λίτρα/100χλμ, 14άρι ρεζερβουάρ και 400 χλμ αυτονομία
Βάρος 205 κιλά, δύο δισκόφρενα και δικάναλο ABS
Τιμή 4.320 ευρώ με 3 χρόνια εγγύηση και έως 24 άτοκες δόσεις

BENELLI: Νέες τιμές για TRK702 και TRK702X!

Αυθεντικό ρετρό με ατσάλι, χρώμιο και ακτίνες & αερόψυκτο κινητήρα 374 κ.εκ.

H Benelli Imperiale 400 παραμένει πιστή στις ρίζες της ιταλικής σχολής σχεδιασμού, υιοθετώντας αυθεντικά ρετρό χαρακτηριστικά. Το ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών φιλοξενεί ένα μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 374 κ.εκ., με απόδοση 21 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 2,95 kgm στις 4.500 σ.α.λ. Οι ακτινωτοί τροχοί και οι χρωμιωμένες λεπτομέρειες στους καθρέπτες, στη στρογγυλή εξάτμιση και στο περίγραμμα των φωτιστικών σωμάτων, συνθέτουν μια εικόνα που παραπέμπει απευθείας στα μοντέλα των δεκαετιών του 1950 και 1960. Το κλασικό ρεζερβουάρ σε σχήμα «δάκρυ», τα στρογγυλά φανάρια και τα καμπυλωτά φτερά ενισχύουν τον χαρακτήρα μιας μοτοσυκλέτας που διατηρεί τον αναλογικό της χαρακτήρα. Ο χαμηλόστροφος κινητήρας με επικεφαλής εκκεντροφόρο και χαμηλή σχέση συμπίεσης 8,5:1, είναι σχεδιασμένος να προσφέρει απροβλημάτιστη λειτουργία και ανθεκτικότητα και «τραβάει» από χαμηλά, όπως διαπιστώσαμε και στη δοκιμή μας. Οι διαστάσεις του εμβόλου (72,7 × 90 χλστ.) αποκαλύπτουν έναν προσανατολισμό στη ροπή από τις χαμηλές στροφές. Η Imperiale 400 υιοθετεί τη φιλοσοφία του «Thumper», μεταδίδοντας δονήσεις που ενισχύουν την αίσθηση σύνδεσης του αναβάτη με τη μοτοσυκλέτα, παραμένοντας πιστή στο πνεύμα της κλασικής μοτοσυκλέτας δρόμου.

Πραγματική κατανάλωση 3,5 λίτρα/100χλμ, 14άρι ρεζερβουάρ και 400 χλμ αυτονομία

Η Benelli Imperiale 400 διακρίνεται για τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, στοιχείο που ενισχύει τον χρηστικό της χαρακτήρα. Με πραγματική κατανάλωση 3,5 λίτρα/100 χλμ και ρεζερβουάρ συνολικής χωρητικότητας 14 λίτρων (12 + 2 λίτρα ρεζέρβα), το μοντέλο προσφέρει αυτονομία που αγγίζει τα 400 χιλιόμετρα. Η συγκεκριμένη απόδοση καθιστά το Imperiale 400 ιδιαίτερα οικονομικό στις καθημερινές μετακινήσεις, ειδικά για αναβάτες που διανύουν μεγάλες αποστάσεις ή θέλουν να περιορίσουν τις στάσεις για ανεφοδιασμό. Η τροφοδοσία του κινητήρα γίνεται μέσω ψεκασμού της Delphi με σώμα διαμέτρου 37 χλστ., διασφαλίζοντας ομαλή καύση και περιορισμένη κατανάλωση. Παράλληλα, το 5τάχυτο κιβώτιο συνεργάζεται αρμονικά με το μοτέρ, προσφέροντας γραμμική απόδοση χωρίς απότομες μεταβολές. Το οικονομικό αυτό προφίλ ενισχύεται από τη χαμηλή θερμική καταπόνηση του κινητήρα, χάρη στην αερόψυκτη λειτουργία και τη μακριά διαδρομή εμβόλου. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο που προτάσσει τη χρηστικότητα και την οικονομία, χωρίς να θυσιάζει τη ροπή και τον χαρακτήρα μιας παραδοσιακής μοτοσυκλέτας.

Πατάει γερά με βάρος 205 κιλά και φρενάρει με δύο δισκόφρενα και δικάναλο ABS

Παρά τον ρετρό σχεδιασμό της, η Benelli Imperiale 400 εξοπλίζεται με σύγχρονα περιφερειακά που ενισχύουν την οδηγική ασφάλεια. Το βάρος με πλήρη υγρά ανέρχεται στα 205 κιλά, προσφέροντας σταθερότητα στο δρόμο, ενώ το χαμηλό ύψος σέλας στα 780 χιλιοστά την καθιστά προσιτή σε αναβάτες όλων των αναστημάτων. Η γεωμετρία του πλαισίου και το χαμηλό κέντρο βάρους συμβάλλουν στην αίσθηση στιβαρότητας, καθιστώντας τη μοτοσυκλέτα εύκολη στον χειρισμό και κατάλληλη για αρχάριους που επιθυμούν να ζήσουν την κλασική αίσθηση του μοτοσυκλετισμού, χωρίς παράλληλα να χάσουν το χρόνο τους με τα αρνητικά που σε άλλες περιπτώσεις «πάνε πακέτο». Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει δύο υδραυλικά δισκόφρενα, με εμπρός δίσκο 300 χιλιοστών και πίσω 240 χιλιοστών, τα οποία συνεργάζονται με δικάναλη μονάδα ABS για ασφαλές φρενάρισμα. Οι τροχοί μεγάλων διαστάσεων (19 ιντσών εμπρός και 18 πίσω), σε συνδυασμό με τα ελαστικά 100/90-19 και 130/80-18, ενισχύουν τη σταθερότητα σε ανωμαλίες του οδοστρώματος. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι 110 χιλιοστών εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με 65 χιλιοστά διαδρομή και ρύθμιση προφόρτισης, προσφέροντας άνεση και καλή απόσβεση. Παρά το βάρος του, το Imperiale διατηρεί ευκολία στους ελιγμούς, εντός και εκτός πόλης.

Τιμή 4.320 ευρώ με 3 χρόνια εγγύηση και έως 24 άτοκες δόσεις

Η Benelli Imperiale 400 συνδυάζει προσιτή τιμή και εγγυημένη αξιοπιστία, καθιστώντας το ελκυστική επιλογή για αναβάτες που αναζητούν ρετρό εμφάνιση και καθημερινή χρηστικότητα. Η επίσημη τιμή λιανικής τοποθετείται στα 4.320 ευρώ, ενώ συνοδεύεται από τριετή εργοστασιακή εγγύηση, προσφέροντας αίσθηση ασφάλειας στον ιδιοκτήτη. Επιπλέον, διατίθεται με ευέλικτο χρηματοδοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει έως και 24 άτοκες δόσεις, με ελάχιστη προκαταβολή 30%, διευκολύνοντας σημαντικά την απόκτησή του. Η τιμή αυτή το τοποθετεί στην οικονομικότερη κατηγορία κλασικών μοτοσυκλετών με κυβισμό άνω των 350 κ.εκ., χωρίς ωστόσο να κάνει παραχωρήσεις στον εξοπλισμό ή στα μηχανικά μέρη. Η παρουσία ABS, δισκόφρενων και σύγχρονου ψεκασμού, αποδεικνύει τη φιλοσοφία «κλασική μορφή με σύγχρονη ουσία». Παράλληλα, η δυνατότητα οδήγησης με δίπλωμα κατηγορίας Α2 καθιστά το μοντέλο προσιτό και σε νεότερους αναβάτες. Το Imperiale 400 προσφέρει επομένως εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής, με υψηλό δείκτη αισθητικής, πρακτικότητας και αξιοπιστίας.

BEST BUY
PROION