ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | BMW R 1200 GS Adventure |
---|---|
Τύπος | 4T, 2K boxer, A-Υ/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.170 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) |
101 Χ 73 |
Συμπίεση (:1) | 12,5 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) |
125/7.500 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) |
12,7/6.500 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
30 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) |
7 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
220 |
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | |
Τύπος | Ατάλινο χωροδικτύωμα με τον κινητήρα ενεργό μέρος |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Τelelever, μονο αμορτισέρ Sachs, Dynamic ESA |
Διαδρομή (χλστ.) |
210 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις |
Paralever, μονό αμορισέρ Sachs, Dunamic ESA |
Διαδρομή (χλστ.) |
220 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ/305 χλστ., τετραπίστονη ακτινικη δαγκάνα, intergral ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/276 χλστ., διπίστονη δαγκάνα, intergral ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-19 |
Ελαστικό Π | 170/60-17 |
Διαστάσεις / Βάρος | |
Μήκος (χλστ.) | 2.255 |
Πλάτος (χλστ.) | 980 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.510 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
890/910 |
Βάρος(κιλά) | 263 (γεμάτο) |
Εξοπλισμός | |
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ν |
Τraction Control / Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο | Ν |
Immobilizer | Ν |
Yπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη βενζίνης |
Ν |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα / Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Ν |
Πλάγιο σταντ |
Ν |
Κεντρικό σταντ |
Ν |
Χειρολαβές / Σχάρα |
Ν/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π |
Ν/Ν |
Voge 300 Rally 2025: Με νέο κινητήρα Euro5+ και στοχευμένες αναβαθμίσεις
KYMCO AK575 Premium 2025 : Με νέο κινητήρα και premium εξοπλισμό!
Kymco X-Town ST 250 2025: Το νέο 250άρι scooter έρχεται στην Ελλάδα
Omo X : Ηλεκτρικό scooter με τεχνητή νοημοσύνη πάει χωρίς αναβάτη!
Kymco Agility S 125i: Νέος ισχυρότερος Ε5+ κινητήρας και τιμή στα 2.545 ευρώ
EMW Cargo DF: Ηλεκτρικό scooter, ιδανικό για αξιόπιστο και οικονομικό delivery
Εφορία : Ψηφιακά ραβασάκια σε 355.000 οχήματα χωρίς ΚΤΕΟ και ασφάλεια!
Παντελόνι τζιν Tucano Urbano Zeno
Bosozoku: Ίσως το πιο σκληρό κίνημα μοτοσυκλετιστών στον κόσμο
Πόσο Off είναι τελικά τα adventure;
Morbidelli F200: Νέο naked μοντέλο με 21,7 ίππους και ανεστραμμένο πιρούνι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025 - mototriti.gr