• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
BMW G 310 GS: Λίγα κυβικά, πολύ GS

BMW G 310 GS: Λίγα κυβικά, πολύ GS

Ο Βενιαμίν της οικογένειας των GS, υπόσχεται να δώσει μια νότα περιπέτειας στις καθημερινές σου μετακινήσεις, ενώ τα Σαββατοκύριακα θα σου δείξει το adventure πρόσωπό του.

Δες ποια εξάτμιση Akrapovic σου ταιριάζει

BMW: CE 04 με αυτονομία 130 χλμ.

Είναι ένα γνήσιο GS

Η σχεδίασή του G 310 GS είναι ένα από τα δυνατά του σημεία, καθώς έχει έντονες επιρροές από τα μεγαλύτερα αδέλφια του. Η εταιρική ταυτότητα είναι ξεκάθαρη πάνω του και δεν θα το μπερδέψεις με κανένα άλλο. Το εμπρός φωτιστικό σώμα είναι τεχνολογίας LED, όπως επίσης και τα φλας, ενώ η στήριξη του προβολέα έχει σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να μην επηρεάζεται από τους κραδασμούς. Τα πλαϊνά καπάκια του κινητήρα που βάφονται σε απόχρωση τιτανίου και ταιριάζουν ιδανικά με τα τρία διαθέσιμα χρώματα, ενώ υπάρχει και στην επετειακή έκδοση των 40 χρόνων για τις μοτοσυκλέτες GS που συνδυάζει το μαύρο και το κίτρινο χρώμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κορυφαία εργονομία και ρυθμιζόμενες μανέτες

Η εργονομία του έχει όλα τα στοιχεία που περιμένεις από μια GS με την άνεση σε πρώτο πλάνο. Τιμόνι, σέλα και μαρσπιέ δημιουργούν μια ιδιαίτερα ξεκούραστη θέση οδήγησης με γνώμονα ένα ευρύ φάσμα χρήσης, από αστική έως διάσχιση χωματόδρομου όρθιος. Ένα στοιχείο που σπάνια συναντάμε σε μοτοσυκλέτες αυτού του κυβισμού είναι οι ρυθμιζόμενες σε τέσσερις θέσεις μανέτες που μπορούν να έρθουν έως και έξι χιλιοστά πιο κοντά στο τιμόνι. Όλες τις απαραίτητες ενδείξεις φτάνουν στον αναβάτη μέσω της ψηφιακής οθόνης με τον όμορφο μπλε φωτισμό, ενώ οι διακόπτες έχουν εύκολη πρόσβαση και λειτουργία.

34 άλογα και σύστημα ride by wire

Η G 310 GS αποδίδει 34 ίππους και 2,9 kgm ροπής, στις 9.500 και 7.500 στροφές αντίστοιχα. Ο έλεγχος του κινητήρα γίνεται με σύστημα ride by wire για βελτιωμένη αίσθηση και απόκριση του γκαζιού. Ακόμα, περιλαμβάνεται σύστημα αυτόματου boost στο ρελαντί, που ενεργοποιείται κατά την εκκίνηση του κινητήρα ώστε να αποφευχθεί τυχόν ξαφνικό «σβήσιμο». Ο συμπλέκτης ολίσθησης - υποβοήθησης, μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στην μανέτα και εξαλείφει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού στα έντονα κατεβάσματα ταχυτήτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »