Αναλογικά διόδια και μεγάλα έργα: Τι φέρνει το Υπουργείο Υποδομών

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα εφαρμόζεται σύστημα αναλογικών διοδίων

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα εφαρμόζεται σύστημα αναλογικών διοδίων

Αναλογικά διόδια στο Πάτρα – Πύργος: Το πιλοτικό ξεκινά φέτος
Ο ΒΟΑΚ αλλάζει πρόσωπο με εργοτάξια και μέτρα ασφάλειας
Ο σιδηρόδρομος επιστρέφει – αποκατάσταση και επέκταση του δικτύου
Επέκταση του μετρό και συνεργασία με Ιταλία

Αναλογικά διόδια στο Πάτρα – Πύργος: Το πιλοτικό ξεκινά φέτος

Μέχρι το τέλος Ιουλίου θα δοθούν στην κυκλοφορία τα πρώτα 65 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος, με τα υπόλοιπα 10 χλμ. να ολοκληρώνονται έως το τέλος του έτους. Για πρώτη φορά στην Ελλάδα εφαρμόζεται σύστημα αναλογικών διοδίων(όπου πληρώνεις ανάλογα το πόσο έχεις χρησιμοποιήσει τον αυτοκινητόδρομο) στο συγκεκριμένο τμήμα. Ο υπουργός Υποδομών Χρίστος Δήμας δήλωσε ότι το νέο σύστημα είναι πιλοτικό και στόχος είναι να επεκταθεί σταδιακά σε όλους τους αυτοκινητόδρομους, αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία που επιτρέπει τέτοιες λύσεις.
 

Ο ΒΟΑΚ αλλάζει πρόσωπο με εργοτάξια και μέτρα ασφάλειας

Στην Κρήτη, προχωράει η κατασκευή του Βόρειου Οδικού Aξονα (ΒΟΑΚ). Ήδη λειτουργούν εργοτάξια στα τμήματα ¶γιος Νικόλαος – Νεάπολη και Νεάπολη – Χερσόνησος, ενώ το καλοκαίρι θα ξεκινήσει και η εφαρμογή μέτρων οδικής ασφάλειας, όπως συνέβη και στο Πάτρα – Πύργος, όπου τα ατυχήματα μειώθηκαν εντυπωσιακά. Η σύμβαση παραχώρησης για το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο υπογράφηκε παρουσία του Πρωθυπουργού, ενώ το 2025 αναμένεται να ξεκινήσουν έργα και στους υπόλοιπους νομούς.
 

Ο σιδηρόδρομος επιστρέφει – αποκατάσταση και επέκταση του δικτύου

Μετά τις καταστροφές από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias, υπογράφηκε σύμβαση αποκατάστασης του βασικού σιδηροδρομικού δικτύου. Η αποκατάσταση θα διαρκέσει 15 μήνες και στόχος είναι να επανέλθει η εμπιστοσύνη στο μέσο. Ο υπουργός Υποδομών έδωσε έμφαση στη σημασία του σιδηρόδρομου για καθημερινή χρήση, επισημαίνοντας πως στην υπόλοιπη Ευρώπη χρησιμοποιείται ευρέως. Η Ελλάδα φιλοδοξεί να φτάσει σε ανάλογα επίπεδα με σχέδια για μελλοντικές επεκτάσεις.
 

Επέκταση του μετρό και συνεργασία με Ιταλία

Το έργο της Γραμμής 4 του Μετρό Αθηνών προχωρά με τους μετροπόντικες να λειτουργούν, παρά τις τεχνικές δυσκολίες. Στόχος είναι η όσο το δυνατόν ταχύτερη ολοκλήρωση του έργου. Παράλληλα, ο αναπληρωτής υπουργός Κωνσταντίνος Κυρανάκης επισκέφθηκε τη Ρώμη για να ενισχύσει τη συνεργασία με την Ιταλία στον τομέα των σιδηροδρόμων, αναζητώντας νέους συρμούς, τεχνογνωσία και καλές πρακτικές. Σύμφωνα με τον Χρήστο Δήμα, η συνεργασία αυτή αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα.
 

MOTOTREND
PIAGGIO