• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Benelli TRK 502

    Τιμή: 6.550 ευρώ
    Κατανάλωση: 4,6 λ./100 χλμ.
    Αυτονομία: 435 χιλιόμετρα


    Το «value for money» ταιριάζει γάντι στο TRK, καθώς προσφέρει πολλά τόσο σε επίπεδο εξοπλισμού, όσο και οδικής απόλαυσης σε προσιτή τιμή. Θα μπορούσε άνετα να είναι η μοτοσυκλέτα, που θα εισάγει τον νέο αναβάτη στον κόσμο των δυο τροχών. Αντικρίζοντας το TRK βλέπεις μια σύγχρονη μοτοσυκλέτα με μοντέρνα σχεδίαση. Οι αιχμές και οι γωνίες των πλαστικών δίνουν μια περιπετειώδη εμφάνιση, που δείχνει ότι τίποτα δεν αφέθηκε στην τύχη. Τεχνολογίας LED είναι τα φώτα θέσης, το πίσω φωτιστικό σώμα αλλά και τα φλας. Η ποιότητα των πλαστικών είναι σε καλό επίπεδο και η συναρμογή τους είναι πολύ καλή, χωρίς να υπάρχουν μεγάλα κενά μεταξύ τους. Τα μαύρα άβαφα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά δεν παρουσιάζουν τριγμούς. Η σέλα είναι άνετη χάρη στο πλούσιο αφρώδες, ενώ η μικρή της απόσταση από το έδαφος, 815 χιλιοστά, σημαίνει ότι ακόμα και αναβάτες χαμηλού αναστήματος, μπορούν να πατήσουν γερά στο έδαφος και να μανουβράρουν με ασφάλεια τη μοτοσυκλέτα.



    Υπεύθυνος για την κίνηση του TRK είναι ο δικύλινδρος εν σειρά, τετράχρονος κινητήρας των 499.6 κυβικών εκατοστών με τις τετραβάλβιδες κεφαλές και τους δύο εκκεντροφόρους. Η απόδοσή του είναι 47 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ. και 4,6 κιλά ροπής στις 4.500 σ.α.λ., κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2. Είναι υπέρ του δέοντος φιλικός, χωρίς κανένα ξέσπασμα και η ομαλή παροχή δύναμης γίνεται άμεσα αντιληπτή. Η θέση οδήγησης είναι άνετη και το εργονομικό τρίγωνο τιμόνι σέλα - μαρσπιέ δίνει φυσιολογικές γωνίες σε γόνατα και αγκώνες. Όλα πάνω του λειτουργούν με ήπιο τρόπο και μπορείς να το χρησιμοποιείς καθημερινά για τις μετακινήσεις σου. Καταφέρνει να κρύβει με μαεστρία το βάρος του, είναι ευκίνητο και αλλάζει κατεύθυνση χωρίς τον παραμικρό δισταγμό. Όταν τα χιλιόμετρα ανέβουν, το μοναδικό πράγμα του θα προβληματίσει τον αναβάτη είναι οι υψηλές στροφές του κινητήρα και οι κραδασμοί που εμφανίζονται. Είναι, όμως, σταθερό και δεν παρουσιάζει ταλαντώσεις. 
     
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SUZUKI: Ανακαλύψτε τη νέα γενιά Hayabusa

    BENELLI: Πρόγραμμα Benelli Forever

    HONDA: X-ADV κατέκτησε νέους ορίζοντες

    • Μιχάλης

      Με το 1200 adventure του 2007, τριβάλιτσος, διπλοκάβαλος σε επαρχιακό δίκτυο με γλυκό γκάζι έκανα 610 πραγματικά χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

        4