• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Suzuki V-Strom 650

    Τιμή: 8.595 ευρώ / 8.995 ευρώ έκδοση ΧΤ
    Κατανάλωση: 4,7 λ./100 χλμ.
    Αυτονομία: 426 χιλιόμετρα


    Το V-Strom είναι το πιο ολοκληρωμένο On-Off στην κατηγορία του και μπορεί κάλλιστα να αποτελέσει ένα εξαιρετικό all round μοντέλο, δεδομένων των συνθηκών στην χώρα μας. Μοτοσικλέτα 24/7, θα συντροφεύσει τον αναβάτη της στην πόλη καθημερινά, θα τον πάει ωραίες βόλτες απόδρασης τα ΣΚ και θα τον γυρίσει και όλο τον κόσμο αν το θελήσει. Το 650 υιοθέτησε αυτές τις γραμμές του V-Strom 1000, με χαρακτηριστικότερο σημείο το προτεταμένο ρύγχος κάτω από τον προβολέα, ενώ υπάρχει σχεδιαστική ταύτιση σε όλα τα επί μέρους στοιχεία της μηχανής. Αψεγάδιαστη η ποιότητα κατασκευής συνολικά, με την βαφή, την συναρμογή αλλά και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να μην αφήνουν κανένα περιθώριο για παράπονα. Το V-Strom ήταν και εξακολουθεί να είναι από τις πλέον άνετες μοτοσικλέτες μεσαίου κυβισμού, προσφέροντας χώρους και μεγάλα τμήματα σέλας με μπόλικο αφρώδες τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό.



    Ο γνωστός δικύλινδρος V 90 μοιρών με τα 645 κ.εκ., δέχθηκε αλλαγές και βελτιώσεις σε περισσότερα από 60 σημεία! Όλες οι αλλαγές αποσκοπούν όχι μόνο την διατήρηση της ιπποδύναμης στα ίδια επίπεδα, παρά την συμμόρφωση με τις Euro4 προδιαγραφές. αλλά στο «φούσκωμα» της απόδοσης στις χαμηλομεσαίες και στην μείωση των τριβών, για μικρότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Αποτέλεσμα, 70 ίπποι στις 8.800σαλ και ροπή 6,3 κιλών στις 6.500σαλ. Το Traction Control είναι με την σειρά του μια νέα προσθήκη. Έχει επιλογή για δύο επίπεδα παρεμβατικότητας και μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Το νέο V-Strom είναι πολύ πιο δεκτικό στις εντολές για αλλαγές κατεύθυνσης, τις οποίες εκτελεί άμεσα. Η γενικότερη αίσθηση του, είναι πιο ελαφριά, πολύ περισσότερο απ` όσο περιμένεις. Δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα στον καθημερινό... στίβο μάχης, όντας πιο “slim” και ευέλικτο από ποτέ. Ο κινητήρας με τη σειρά του δεν διαφοροποιείται ως προς την απόδοση, είναι όμως πολύ “ραφινέ” στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα της λειτουργίας του. Στον ανοικτό δρόμο, θα κινήσει με άνεση μοτοσικλέτα, δύο επιβαίνοντες και τις αποσκευές τους, με ικανότητα να διατηρήσει ταχύτητες της τάξεως των 160 χλμ./ώρα. 
     
     
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SUZUKI: Ανακαλύψτε τη νέα γενιά Hayabusa

    BENELLI: Πρόγραμμα Benelli Forever

    HONDA: X-ADV κατέκτησε νέους ορίζοντες

    • Μιχάλης

      Με το 1200 adventure του 2007, τριβάλιτσος, διπλοκάβαλος σε επαρχιακό δίκτυο με γλυκό γκάζι έκανα 610 πραγματικά χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

        4