• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η Mission παρουσίασε το RS, μια μοτοσικλέτα δρόμου που έχει βασιστεί στο αγωνιστικό που κυριάρχησε στη Laguna Seca το 2011.

Ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει 160 ίππους και τη τελική της μοτοσικλέτας αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα.

Τα φρένα είναι της Brembo, όμοια με αυτά που χρησιμοποιούν οι μοτοσικλέτες στα MotoGP.

Παρουσιάστηκε το νέο Mission RS

H Mission Motors παρουσίασε το Mission RS, ένα αγωνιστικό ηλεκτρικό μοντέλο, βασισμένο σε αυτό που κέρδισε τον ηλεκτρικό αγώνα το 2011 στη Laguna Seca με τον Steve Rapp στη σέλα του.

 

Η Mission είχε δημοσιεύσει ένα teaser πριν μερικές ημέρες και δε μας απογοήτευσε, παρουσιάζοντας μια εντυπωσιακή ηλεκτρική μοτοσικλέτα που θα παραχθεί σε μόλις 40 κομμάτια (ένα για κάθε δευτερόλεπτο που η αγωνιστική μοτοσικλέτα κέρδισε τους αντιπάλους της στη Laguna Seca).

Ουσιαστικά, πρόκειται για την ίδια μοτοσικλέτα, με τη διαφορά ότι το RS (Race Special) διαθέτει φανάρια και καθρέφτες. Οι επιδόσεις, πάντως, είναι εξίσου εντυπωσιακές για ηλεκτρική μοτοσικλέτα. Ο κινητήρας αποδίδει 160 ίππους ισχύος και 16,5 kgm ροπής. Σύμφωνα με τη Mission, η μπαταρία χαρίζει αυτονομία 320 χλμ. στη μοτοσικλέτα, ενώ η τελική της ταχύτητα μπορεί να αγγίξει τα 240 χλμ./ώρα.

Επιπλέον, η μοτοσικλέτα διαθέτει αγωνιστικό εξοπλισμό: ζάντες από ανθρακόνημα της BST, τις αναρτήσεις της Ohlins που χρησιμοποιούν στα SBK και τα φρένα της Brembo που χρησιμοποιούν στα MotoGP. Όλα τα παραπάνω, βέβαια, έχουν και το τίμημά τους και αυτό υπολογίζεται στα 59.999 δολάρια (46.000 ευρώ) για κάποιον που θέλει να αποκτήσει ένα από τα 40 Mission RS.

Η εταιρεία, όμως, έχει ανακοινώσει πως θα ακολουθήσει και μια πιο οικονομική έκδοση, με το όνομα R. Αυτή θα κοστίζει 29.999 δολάρια (περίπου 23.000 ευρώ) και θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις, όσον αφορά στον κινητήρα: στα 12, 15 και 17 kWh. Επιπλέον, θα διαθέτει «φτωχότερο» εξοπλισμό: «κανονικές» αναρτήσεις της Ohlins, «κανονικά» φρένα της Brembo και «απλές» ζάντες αλουμινίου.

Και οι δύο εκδόσεις, πάντως, θα διαθέτουν το λογισμικό MissionOS, το οποίο μεταφέρει πληροφορίες στον αναβάτη, μέσω της οθόνης αφής στον πίνακα οργάνων. Διαθέτει, επίσης, GPS, σύνδεση στο internet και σύνδεση bluetooth για το κράνος που ετοιμάζει η Mission και το οποίο θα διαθέτει Heads Up Display. Η έκδοση RS, τέλος, θα διαθέτει και μια στάνταρ κάμερα στο φέρινγκ και επιλογή όπισθεν.

Και οι δύο εκδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν να διατίθενται το καλοκαίρι του 2014. Η αρχή θα γίνει με το Mission RS και, μόλις και τα 40 κομμάτια καταλήξουν στους νέους ιδιοκτήτες τους, θα ξεκινήσει η παραγωγή του R.

Μπορείτε να δείτε, τέλος, δύο βίντεο για το Mission RS. Ένα για τον σχεδιασμό του κι ένα για τις επιδόσεις του.

 

ECO-moto-news - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ