Η παράξενη αυτή μοτοσικλέτα σχεδιάστηκε στην Βόρεια Αυστρία και δεν πρόκειται για concept bike με λιγοστές πιθανότητες να βγει στην παραγωγή. Είναι ήδη στην παραγωγή! Κυκλοφορεί! (πιθανότατα στους δρόμους της Αυστρίας προς το παρόν.) Πρωτοεμφανίστηκε στην έκθεση μοτοσικλέτας στο Linz φέτος τον Φεβρουάριο και διαθέτει εντυπωσιακές λεπτομέρειες.
Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι ο πίνακας οργάνων. Δεν υπάρχει πίνακας οργάνων! Οι ενδείξεις ταχύτητας, βενζίνης, συνθηκών οδήγησης και άλλα στοιχεία, εμφανίζονται… στους καθρέφτες! Οι δυο στρογγυλοί καθρέφτες διαθέτουν ενσωματωμένο πάνελ, 2,4 ιντσών, υψηλής ψηφιακής ανάλυσης που μπορεί κανείς να ελέγξει με μια ματιά.
Το Johammer διαθέτει δύο σετ μαρσπιέ: ένα για να παρέχει μια πιο όρθια θέση οδήγησης και άλλο ένα σετ που τοποθετείται πιο μακριά για cruising καταστάσεις. Τα πρόσθετα μαρσπιέ είναι πιο εύκολο να εφαρμοστούν, δεδομένου ότι η J1 δεν έχει χειριστήρια στα πόδια (εμπρός και πίσω φρένα, χειρίζονται από τις μανέτες, όπως στα scooter).
Το μπροστινό του διαθέτει διπλό πιρούνι με προοδευτικό έλεγχο ανάρτησης που εξισώνει τους κραδασμούς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ενώ πίσω έχει μονόμπρατσο αλουμινένιο πιρούνι με το ίδιο σύστημα ανάρτησης.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι ενσωματωμένος στον πίσω τροχό μαζί με την, τεχνολογικά εξελιγμένη, μπαταρία των 12.7kWh που κατατάσσει το Johammer σε μια από τις πρώτες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες που διαθέτει αυτονομία 200 χιλιομέτρων, παρέα με το S ZF11.4 της γνωστής Zero. Χαρακτηριστικό που θεωρείται πρωτοποριακό στο χώρο, αφού τα 200 χλμ. είναι ένα αξιοπρεπές εύρος αυτονομίας και για μια βενζινοκίνητη μοτοσικλέτα.
Οι μονάδες τις μπαταρίας έχουν αναπτυχθεί στις εγκαταστάσεις της Johammer και έχουν εγγυημένη διάρκεια ζωής τα 200.000 χιλιόμετρα ή τέσσερα χρόνια λειτουργίας χωρίς η χωρητικότητά της να πέσει κάτω από το 85%.
Φυσικά, όλη αυτή η τεχνολογία έχει και το κόστος της, το οποίο ξεκινάει από 18.790 ευρώ για το J1.150 (με 150χλμ. αυτονομία και μπαταρία 8.3kWh) και από 19.490 ευρώ το J1.200
Για περισσότερες πληροφορίες φωτογραφίες και τεχνικά, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Johammer.
200άρια scooter με το καλύτερο φρενάρισμα
Voge SR16 200 ACC: Έρχεται με ιταλική σχεδίαση και νέο κινητήρα Euro5+ με 17,2 άλογα
QJMotor Super4: Η mini Superveloce με κινητήρα 449cc και 52 ίππους
Μεταπώληση ηλεκτρικών: Επένδυση ή ρίσκο;
Test Tur Etna Man Hydroscud: Καλοκαιρινό μπουφάν που δεν φοβάται βροχή
Ducati Multistrada V2: Πιο ελαφριά και με νέο V2 κινητήρα 890cc, 115 ίππων
Motorrad Βιταλιώτης: Scooter Honda 350 κυβικά για κάθε γούστο
Stark Future: Δηλώνει ότι έχει στόχο την κορυφή σε δρόμο και χώμα
Yamaha XT 500: Σπάνιο κομμάτι με 0 χλμ. βγαίνει σε δημοπρασία !
Η Βασιλίσσης Όλγας θα γίνει δρόμος ήπιας κυκλοφορίας με όριο 20χλμ/ώρα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025