Η παράξενη αυτή μοτοσικλέτα σχεδιάστηκε στην Βόρεια Αυστρία και δεν πρόκειται για concept bike με λιγοστές πιθανότητες να βγει στην παραγωγή. Είναι ήδη στην παραγωγή! Κυκλοφορεί! (πιθανότατα στους δρόμους της Αυστρίας προς το παρόν.) Πρωτοεμφανίστηκε στην έκθεση μοτοσικλέτας στο Linz φέτος τον Φεβρουάριο και διαθέτει εντυπωσιακές λεπτομέρειες.
Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι ο πίνακας οργάνων. Δεν υπάρχει πίνακας οργάνων! Οι ενδείξεις ταχύτητας, βενζίνης, συνθηκών οδήγησης και άλλα στοιχεία, εμφανίζονται… στους καθρέφτες! Οι δυο στρογγυλοί καθρέφτες διαθέτουν ενσωματωμένο πάνελ, 2,4 ιντσών, υψηλής ψηφιακής ανάλυσης που μπορεί κανείς να ελέγξει με μια ματιά.
Το Johammer διαθέτει δύο σετ μαρσπιέ: ένα για να παρέχει μια πιο όρθια θέση οδήγησης και άλλο ένα σετ που τοποθετείται πιο μακριά για cruising καταστάσεις. Τα πρόσθετα μαρσπιέ είναι πιο εύκολο να εφαρμοστούν, δεδομένου ότι η J1 δεν έχει χειριστήρια στα πόδια (εμπρός και πίσω φρένα, χειρίζονται από τις μανέτες, όπως στα scooter).
Το μπροστινό του διαθέτει διπλό πιρούνι με προοδευτικό έλεγχο ανάρτησης που εξισώνει τους κραδασμούς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ενώ πίσω έχει μονόμπρατσο αλουμινένιο πιρούνι με το ίδιο σύστημα ανάρτησης.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι ενσωματωμένος στον πίσω τροχό μαζί με την, τεχνολογικά εξελιγμένη, μπαταρία των 12.7kWh που κατατάσσει το Johammer σε μια από τις πρώτες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες που διαθέτει αυτονομία 200 χιλιομέτρων, παρέα με το S ZF11.4 της γνωστής Zero. Χαρακτηριστικό που θεωρείται πρωτοποριακό στο χώρο, αφού τα 200 χλμ. είναι ένα αξιοπρεπές εύρος αυτονομίας και για μια βενζινοκίνητη μοτοσικλέτα.
Οι μονάδες τις μπαταρίας έχουν αναπτυχθεί στις εγκαταστάσεις της Johammer και έχουν εγγυημένη διάρκεια ζωής τα 200.000 χιλιόμετρα ή τέσσερα χρόνια λειτουργίας χωρίς η χωρητικότητά της να πέσει κάτω από το 85%.
Φυσικά, όλη αυτή η τεχνολογία έχει και το κόστος της, το οποίο ξεκινάει από 18.790 ευρώ για το J1.150 (με 150χλμ. αυτονομία και μπαταρία 8.3kWh) και από 19.490 ευρώ το J1.200
Για περισσότερες πληροφορίες φωτογραφίες και τεχνικά, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Johammer.
KTM 390 Adventure: Οδηγούμε και συγκρίνουμε τα νέα R, X και το SW MY24
A2 Adventure μοτοσυκλέτες με το καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα
Ducati Monster 2026: Αποκαλύφθηκε το νέο «τέρας» της Ducati με 111 άλογα
Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές στο Benelli Moto Hellas Club ( Αποτελέσματα )
Morbidelli T352X: Νέο adventure 350 κυβικών με ιταλικό ταμπεραμέντο και 41 ίππους
KYMCO AK575 Premium 2025: Με νέο κινητήρα Euro 5+ 52,4 ίππων και 3 χρόνια εγγύηση
Yamaha Ténéré 700 Explore: Με νέα μειωμένη τιμή στα 11.400 ευρώ
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha Tracer 900 (2015-2019)
Triumph Bonneville Bobber 2026: Έρχεται με νέα σχεδίαση και πλήρες ηλεκτρονικό εξοπλισμό
QJ Motor SRT 800RX: Θα παρουσιαστεί στην EICMA - φήμες ότι θα κοστίζει κάτω από 9.000 ευρώ
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.