Σε φροντίζει σε βάθος χρόνου
Τιμή: 2.195 ευρώ
Μπορεί να ανήκει στην κατηγορία των ακριβότερων παπιών, ωστόσο, η αξιοπιστία του, αλλά και το γεγονός ότι είναι το οικονομικότερο σε κατανάλωση παπί, δίνουν την ευκαιρία στον αναβάτη του να επωφεληθεί οικονομικά.
Τo Innova διαθέτει όλα εκείνα τα προσόντα που πρέπει να έχει ένα παπί και τα εμπλουτίζει με δικά του στοιχεία, όπως τα μεγαλύτερα επίπεδα πρακτικότητας, η σύγχρονη αλλά όχι κραυγαλέα εμφάνιση, και η αξιοπιστία. Τα καταφέρνει άριστα, με αυτόν τον τρόπο, στο τρίπτυχο πρακτικότητα – οικονομία – εμφάνιση. Ειδικά όσον αφορά στην τελευταία, το Innova μπορεί να συντροφεύει τους αναβάτες σχεδόν μια δεκαετία τώρα, ωστόσο, σε καμιά περίπτωση δεν είναι παρωχημένο. Η αισθητική του είναι μετρημένη και φιλική στο μάτι, χωρίς, ωστόσο, να λείπουν οι sport πινελιές που θα το κάνουν ακόμη πιο λαχταριστό στα μάτια των νεαρών αναβατών. Σε αυτό συνηγορούν οι έντονες γωνίες που κάνουν σποραδικά την εμφάνισή τους στα πλαστικά του Innova, αλλά και λεπτομέρειες όπως είναι οι εισαγωγές αέρα στο πάνω μέρος της ποδιάς και η μαύρη εξάτμιση.
Κινητήρας
Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά. Η κατανάλωση βενζίνης, τέλος, δεν ξεπερνά τα 2,3 λίτρα ανά 100 χλμ., γεγονός που καθιστά το Innova το οικονομικότερο της κατηγορίας του.
Οδηγώντας
Το Innova 125i έχει έναν και μόνο σκοπό και τον εκπληρώνει με απόλυτη επιτυχία. Μεταφέρει τον αναβάτη του με άνεση και ευελιξία μέσα στην πόλη και φροντίζει για την τσέπη του, χάρη στην οικονομική κατανάλωση βενζίνης. Στο κάτω-κάτω, ταχύτητες άνω των 70-80 χλμ./ώρα, σπάνια απαιτούνται μέσα στην πόλη. Επιπλέον, συγκεντρώνει πάνω του όλα τα θετικά στοιχεία ενός καλού και αξιόπιστου παπιού. Χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού, είναι άνετο για ψηλούς ή μη αναβάτες, είναι ασφαλές και συμπεριφέρεται όπως ακριβώς θα περίμενες.
Οι μακριές του σχέσεις αποδεικνύονται αρκετά χρήσιμες μέσα στην πόλη (εκτός κι αν απαιτείς να αφήνει τους πάντες πίσω του στο φανάρι) και η ελαστικότητα του κινητήρα του επιτρέπει τη σπάνια αλλαγή σχέσεων στο κιβώτιο. Η τετάρτη δε θα φανεί απαραίτητη στην πόλη, παρά μόνο λίγο έξω από αυτή, όπου και θα χρησιμεύσει ως overdrive. Επιπλέον, η σχετικά ψηλή σέλα, σε συνδυασμό με το μικρό βάρος αλλά και η σταθερότητά του ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, θα κάνουν το Innova παιχνιδάκι στα χέρια σου, δίνοντάς σου τον απόλυτο έλεγχο.
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1/3.000 |
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 2,3 |
Βάρος (kg, με καύσιμο) | 100,4 |
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025