Το οικονομικότερο των μεγάλων!
Τιμή: 2.295 ευρώ (2.095 ευρώ τοις μετρητοίς)
Ανάμεσα στα υπερκυβισμένα παπιά που ξεπερνούν το φράγμα των 125 κ.εκ., το GT 135 της Modenas είναι το οικονομικότερο, αφού όχι μόνο είναι φτηνό στην απόκτηση, αλλά και φειδωλό στην κατανάλωση.
Το GT 135 μπορεί να κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς και να πιεστεί, παράλληλα, όμως, μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά – αυτή είναι, άλλωστε, και η βασική αποστολή του.
Η ποιότητα κατασκευής κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα και όλα δείχνουν ποιοτικά φτιαγμένα και ανθεκτικά στο χρόνο, ενώ δε λείπει και ο επώνυμος εξοπλισμός, όπως τα πίσω αμορτισέρ της Kayaba και τα φρένα της Nissin. Η θέση οδήγησης, από την άλλη, είναι ελαφρώς επιθετική, χωρίς, παράλληλα να κουράζει και η στενή αλλά μεγάλη σε μήκος σέλα θα φιλοξενήσει δύο άτομα, χωρίς πρόβλημα, για αποστάσεις μέσα στην πόλη.
Κινητήρας
Εκτός από τον μεγάλο κυβισμό του, ο κινητήρας ξεχωρίζει και για άλλα χαρακτηριστικά του που ευνοούν την καλή λειτουργία και τη μακροζωία του. Το πιστόνι, για παράδειγμα, είναι επικαλυμμένο με μολυβδαίνιο που ενισχύει την αντοχή και την αξιοπιστία, ενώ και ο κύλινδρος είναι ειδικά κατασκευασμένος για τον ίδιο σκοπό. Επιπλέον, η διαδρομή του κινητήρα είναι μεγαλύτερη από το μέσο όρο της κατηγορίας (53 x 59), με αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Όσον αφορά στη τροφοδοσία, αυτή την έχει αναλάβει ένα καρμπιρατέρ 24 χλστ. της Keihin. Οι επιδόσεις, τέλος, είναι μεγαλύτερες από την πλειοψηφία των παπιών, καθώς με 11 ίππους ισχύος στις 7.750 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., το GT 135 είναι το δεύτερο πιο ισχυρό στην κατηγορία.
Οδηγώντας
Όπως και κάθε άλλο παπί, το GT 135 έχει έναν βασικό σκοπό: να βγάλει τον αναβάτη του ασπροπρόσωπο στην κίνηση. Αυτό το σκοπό τον ολοκληρώνει με επιτυχία, χάρη στα γενικά χαρακτηριστικά του ως παπιού, αλλά και χάρη στα ιδιαίτερα στοιχεία του που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Στην πρώτη κατηγορία, φυσικά, ανήκουν οι μικρές του διαστάσεις και η ικανότητά του να κινηθεί σβέλτα ανάμεσα σε εμπόδια που απαντώνται στους πηγμένους δρόμους της πόλης. Στη δεύτερη, ξεχωρίζουν ο ζωντανός κινητήρας του, ο οποίος είναι ο δεύτερος ισχυρότερος στην κατηγορία, και οι ελάχιστες μεν, αλλά έκδηλες σπορτίφ προεκτάσεις του χαρακτήρα του.
Παράλληλα, με το άκαμπτο πλαίσιο και τις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις, ο κινητήρας χαρίζει σπορτίφ συμπεριφορά στο GT 135 και το παπί της Modenas θα κινηθεί σβέλτα και χωρίς να λυγίσει υπό την πίεση που έχουν συνηθίσει και οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της κατηγορίας. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα θα κινηθεί με μεγάλη ευκολία, ενώ μόλις ο δρόμος ανοίξει μπροστά του, θα ξεκινήσει να ανεβάζει σβέλτα ταχύτητα, προβάλλοντας το πλεονέκτημα των επιπλέον κυβικών του.
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ, 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 135 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 11/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1/5.500 |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025