Το οικονομικότερο των μεγάλων!
Τιμή: 2.295 ευρώ (2.095 ευρώ τοις μετρητοίς)
Ανάμεσα στα υπερκυβισμένα παπιά που ξεπερνούν το φράγμα των 125 κ.εκ., το GT 135 της Modenas είναι το οικονομικότερο, αφού όχι μόνο είναι φτηνό στην απόκτηση, αλλά και φειδωλό στην κατανάλωση.
Το GT 135 μπορεί να κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς και να πιεστεί, παράλληλα, όμως, μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά – αυτή είναι, άλλωστε, και η βασική αποστολή του.
Η ποιότητα κατασκευής κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα και όλα δείχνουν ποιοτικά φτιαγμένα και ανθεκτικά στο χρόνο, ενώ δε λείπει και ο επώνυμος εξοπλισμός, όπως τα πίσω αμορτισέρ της Kayaba και τα φρένα της Nissin. Η θέση οδήγησης, από την άλλη, είναι ελαφρώς επιθετική, χωρίς, παράλληλα να κουράζει και η στενή αλλά μεγάλη σε μήκος σέλα θα φιλοξενήσει δύο άτομα, χωρίς πρόβλημα, για αποστάσεις μέσα στην πόλη.
Κινητήρας
Εκτός από τον μεγάλο κυβισμό του, ο κινητήρας ξεχωρίζει και για άλλα χαρακτηριστικά του που ευνοούν την καλή λειτουργία και τη μακροζωία του. Το πιστόνι, για παράδειγμα, είναι επικαλυμμένο με μολυβδαίνιο που ενισχύει την αντοχή και την αξιοπιστία, ενώ και ο κύλινδρος είναι ειδικά κατασκευασμένος για τον ίδιο σκοπό. Επιπλέον, η διαδρομή του κινητήρα είναι μεγαλύτερη από το μέσο όρο της κατηγορίας (53 x 59), με αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Όσον αφορά στη τροφοδοσία, αυτή την έχει αναλάβει ένα καρμπιρατέρ 24 χλστ. της Keihin. Οι επιδόσεις, τέλος, είναι μεγαλύτερες από την πλειοψηφία των παπιών, καθώς με 11 ίππους ισχύος στις 7.750 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ., το GT 135 είναι το δεύτερο πιο ισχυρό στην κατηγορία.
Οδηγώντας
Όπως και κάθε άλλο παπί, το GT 135 έχει έναν βασικό σκοπό: να βγάλει τον αναβάτη του ασπροπρόσωπο στην κίνηση. Αυτό το σκοπό τον ολοκληρώνει με επιτυχία, χάρη στα γενικά χαρακτηριστικά του ως παπιού, αλλά και χάρη στα ιδιαίτερα στοιχεία του που το κάνουν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Στην πρώτη κατηγορία, φυσικά, ανήκουν οι μικρές του διαστάσεις και η ικανότητά του να κινηθεί σβέλτα ανάμεσα σε εμπόδια που απαντώνται στους πηγμένους δρόμους της πόλης. Στη δεύτερη, ξεχωρίζουν ο ζωντανός κινητήρας του, ο οποίος είναι ο δεύτερος ισχυρότερος στην κατηγορία, και οι ελάχιστες μεν, αλλά έκδηλες σπορτίφ προεκτάσεις του χαρακτήρα του.
Παράλληλα, με το άκαμπτο πλαίσιο και τις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις, ο κινητήρας χαρίζει σπορτίφ συμπεριφορά στο GT 135 και το παπί της Modenas θα κινηθεί σβέλτα και χωρίς να λυγίσει υπό την πίεση που έχουν συνηθίσει και οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της κατηγορίας. Ανάμεσα στα αυτοκίνητα θα κινηθεί με μεγάλη ευκολία, ενώ μόλις ο δρόμος ανοίξει μπροστά του, θα ξεκινήσει να ανεβάζει σβέλτα ταχύτητα, προβάλλοντας το πλεονέκτημα των επιπλέον κυβικών του.
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ, 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 135 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 11/7.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1/5.500 |
Τροφοδοσία | Καρμπιρατέρ |
Honda CBR 650R E-Clutch - Test
QJMOTOR FORT 350 EVO: Νέο GT scooter με 30 ίππους και premium εξοπλισμό
Τα 400άρια scooter με τα καλύτερα φρένα
Η SYM ετοιμάζει για την EICMA 2025 Crossover μοτοσυκλέτα και Scooter
Κουβέρτα OG Pro για scooter: Ο σύμμαχός σου τον χειμώνα
YAMAHA XMAX 300– Κάνε Test Ride το scooter που πάντα ονειρευόσουν!
Daytona FLERT 110: Μοντέρνος σχεδιασμός με κινητήρα Euro 5 και δώρο το Top Box
Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμο 350 ευρώ για παράνομη δέσμευση θέσης στάθμευσης
Ανήλικοι δικάβαλο με πατίνι και χωρίς κράνος στη μέση της εθνικής
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026: Από 1 έως 5 Απριλίου στο Metropolitan Expo
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.