Σε φροντίζει σε βάθος χρόνου
Τιμή: 2.195 ευρώ
Μπορεί να ανήκει στην κατηγορία των ακριβότερων παπιών, ωστόσο, η αξιοπιστία του, αλλά και το γεγονός ότι είναι το οικονομικότερο σε κατανάλωση παπί, δίνουν την ευκαιρία στον αναβάτη του να επωφεληθεί οικονομικά.
Τo Innova διαθέτει όλα εκείνα τα προσόντα που πρέπει να έχει ένα παπί και τα εμπλουτίζει με δικά του στοιχεία, όπως τα μεγαλύτερα επίπεδα πρακτικότητας, η σύγχρονη αλλά όχι κραυγαλέα εμφάνιση, και η αξιοπιστία. Τα καταφέρνει άριστα, με αυτόν τον τρόπο, στο τρίπτυχο πρακτικότητα – οικονομία – εμφάνιση. Ειδικά όσον αφορά στην τελευταία, το Innova μπορεί να συντροφεύει τους αναβάτες σχεδόν μια δεκαετία τώρα, ωστόσο, σε καμιά περίπτωση δεν είναι παρωχημένο. Η αισθητική του είναι μετρημένη και φιλική στο μάτι, χωρίς, ωστόσο, να λείπουν οι sport πινελιές που θα το κάνουν ακόμη πιο λαχταριστό στα μάτια των νεαρών αναβατών. Σε αυτό συνηγορούν οι έντονες γωνίες που κάνουν σποραδικά την εμφάνισή τους στα πλαστικά του Innova, αλλά και λεπτομέρειες όπως είναι οι εισαγωγές αέρα στο πάνω μέρος της ποδιάς και η μαύρη εξάτμιση.
Κινητήρας
Ο κινητήρας του Innova διαθέτει σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού, προκειμένου να πληροί τις προδιαγραφές Euro 3 και αποδίδει 9,2 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 1 kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ.. Η λειτουργία του είναι ελαστική και απόλυτα γραμμική, χωρίς τρύπες ή ξεσπάσματα στην απόδοσή της. Έτσι, θα χρησιμεύσει ως «δάσκαλος» σε κάθε άπειρο αναβάτη και θα βολέψει τον πιο έμπειρο στις μετακινήσεις του στην πόλη. Το κιβώτιο είναι αθόρυβο, μαλακό και οι σχέσεις είναι σχετικά μακριές, ώστε να μη συμπεριφέρεται νευρικά. Η κατανάλωση βενζίνης, τέλος, δεν ξεπερνά τα 2,3 λίτρα ανά 100 χλμ., γεγονός που καθιστά το Innova το οικονομικότερο της κατηγορίας του.
Οδηγώντας
Το Innova 125i έχει έναν και μόνο σκοπό και τον εκπληρώνει με απόλυτη επιτυχία. Μεταφέρει τον αναβάτη του με άνεση και ευελιξία μέσα στην πόλη και φροντίζει για την τσέπη του, χάρη στην οικονομική κατανάλωση βενζίνης. Στο κάτω-κάτω, ταχύτητες άνω των 70-80 χλμ./ώρα, σπάνια απαιτούνται μέσα στην πόλη. Επιπλέον, συγκεντρώνει πάνω του όλα τα θετικά στοιχεία ενός καλού και αξιόπιστου παπιού. Χωράει να περάσει από παντού, διαθέτει μεγάλο κόψιμο τιμονιού, είναι άνετο για ψηλούς ή μη αναβάτες, είναι ασφαλές και συμπεριφέρεται όπως ακριβώς θα περίμενες.
Οι μακριές του σχέσεις αποδεικνύονται αρκετά χρήσιμες μέσα στην πόλη (εκτός κι αν απαιτείς να αφήνει τους πάντες πίσω του στο φανάρι) και η ελαστικότητα του κινητήρα του επιτρέπει τη σπάνια αλλαγή σχέσεων στο κιβώτιο. Η τετάρτη δε θα φανεί απαραίτητη στην πόλη, παρά μόνο λίγο έξω από αυτή, όπου και θα χρησιμεύσει ως overdrive. Επιπλέον, η σχετικά ψηλή σέλα, σε συνδυασμό με το μικρό βάρος αλλά και η σταθερότητά του ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, θα κάνουν το Innova παιχνιδάκι στα χέρια σου, δίνοντάς σου τον απόλυτο έλεγχο.
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ, 2Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) | 9,2/7.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 1/3.000 |
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 2,3 |
Βάρος (kg, με καύσιμο) | 100,4 |
Zeno Emara: Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με μόλις 1.200 ευρώ
Kawasaki Z900 και Z900 SE 2026: Η επιστροφή του super naked!
Νέο Kymco Agility S 125i Euro5+: Με νέο κινητήρα και τιμή 2545 ευρώ
Skyrider X6 : Η πρώτη ιπτάμενη μοτοσυκλέτα βγήκε στο δρόμο!
Μπορείς να αποφύγεις τα νεύρα όταν οδηγάς;
Test μποτάκι IXON Bull Vented: Καλοκαιρινό, αναπνέον & πανεύκολο στο βάλε-βγάλε
Νέα όρια ταχύτητας ανάλογα το όχημα και πρόστιμα μέχρι 2000 ευρώ
VarEVolt: Μπαταρία που φορτίζει σε 18 δευτερόλεπτα!
17ο Hand Shift Rally: Το ραντεβού των «χειροκίνητων» κλασικών επιστρέφει στη Ναυπακτία
Ξεκινά η χιλιομετρική χρέωση με αναλογική τιμολόγηση στα διόδια
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr