Παρά τον όγκο και το βάρος που τα χαρακτηρίζει ακόμη και οι βραχύσωμοι αναβάτες δεν θα δυσκολευτούν να βολευτούν πάνω στα δύο scooter χάρη στις σωστά σχεδιασμένες θέσεις οδήγησης. Το Maxsym κινείται στα πιο κλασικά πρότυπα της κατηγορίας. Τα χέρια του αναβάτη πέφτουν φυσικά πάνω στο ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και έχει την αίσθηση πως κάθεται «μέσα» στο scooter της SYM. Στο X10, η θέση είναι πιο πολύ «πάνω» στο scooter κάτι που ενισχύεται και από το χαμηλότερα τοποθετημένο τιμόνι.
Η θέση του πίνακα οργάνων είναι σωστή και για τα δύο μοντέλα, ωστόσο, από εκεί και πέρα, ξεκινούν οι διαφορές. Στο X10 είναι πληρέστατος χάρη στην μεγάλη ψηφιακή οθόνη που περιλαμβάνει επιπλέον του Maxsym μέση και στιγμιαία κατανάλωση, μέση και ανώτατη ταχύτητα, χρόνο ταξιδιού, θερμοκρασία περιβάλλοντος και βολτόμετρο, ενώ τα σωστά τοποθετημένα χειριστήρια διαθέτουν εντυπωσιακό φωτισμό που προσθέτει επιπλέον πόντους στην ασφάλεια αλλά και την πολυτέλεια. Σωστά τοποθετημένα είναι και τα χειριστήρια του SYM τα οποία επίσης δεν απαιτούν παρά ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης.
Άλλες ευκολίες που διαθέτουν τα δύο μοντέλα είναι το parking brake το οποίο ενεργοποιείται ταυτόχρονα με το κατέβασμα του πλαϊνού σταντ, στο X10, και ο αισθητήρας φωτός του Maxsym που ανάβει αυτόματα τα φώτα σε περιπτώσεις χαμηλού φωτισμού.
Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής και τα δύο scooter στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Οι τριγμοί απουσιάζουν και η ποιότητα της βαφής ικανοποιεί απόλυτα. Το Χ10, ωστόσο, να κερδίζει τελικά τις εντυπώσεις χάρη στις προσεγμένες λεπτομέρειες αλλά και στο ελαφρώς καλύτερο φινίρισμα των πλαστικών του.
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025
Μας έπεισες θα πάρουμε Χ10