Παρά τον όγκο και το βάρος που τα χαρακτηρίζει ακόμη και οι βραχύσωμοι αναβάτες δεν θα δυσκολευτούν να βολευτούν πάνω στα δύο scooter χάρη στις σωστά σχεδιασμένες θέσεις οδήγησης. Το Maxsym κινείται στα πιο κλασικά πρότυπα της κατηγορίας. Τα χέρια του αναβάτη πέφτουν φυσικά πάνω στο ψηλά τοποθετημένο τιμόνι και έχει την αίσθηση πως κάθεται «μέσα» στο scooter της SYM. Στο X10, η θέση είναι πιο πολύ «πάνω» στο scooter κάτι που ενισχύεται και από το χαμηλότερα τοποθετημένο τιμόνι.
Η θέση του πίνακα οργάνων είναι σωστή και για τα δύο μοντέλα, ωστόσο, από εκεί και πέρα, ξεκινούν οι διαφορές. Στο X10 είναι πληρέστατος χάρη στην μεγάλη ψηφιακή οθόνη που περιλαμβάνει επιπλέον του Maxsym μέση και στιγμιαία κατανάλωση, μέση και ανώτατη ταχύτητα, χρόνο ταξιδιού, θερμοκρασία περιβάλλοντος και βολτόμετρο, ενώ τα σωστά τοποθετημένα χειριστήρια διαθέτουν εντυπωσιακό φωτισμό που προσθέτει επιπλέον πόντους στην ασφάλεια αλλά και την πολυτέλεια. Σωστά τοποθετημένα είναι και τα χειριστήρια του SYM τα οποία επίσης δεν απαιτούν παρά ελάχιστο χρόνο εξοικείωσης.
Άλλες ευκολίες που διαθέτουν τα δύο μοντέλα είναι το parking brake το οποίο ενεργοποιείται ταυτόχρονα με το κατέβασμα του πλαϊνού σταντ, στο X10, και ο αισθητήρας φωτός του Maxsym που ανάβει αυτόματα τα φώτα σε περιπτώσεις χαμηλού φωτισμού.
Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής και τα δύο scooter στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Οι τριγμοί απουσιάζουν και η ποιότητα της βαφής ικανοποιεί απόλυτα. Το Χ10, ωστόσο, να κερδίζει τελικά τις εντυπώσεις χάρη στις προσεγμένες λεπτομέρειες αλλά και στο ελαφρώς καλύτερο φινίρισμα των πλαστικών του.
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Διέσχισε τη λίμνη Como με μοτοσυκλέτα!
Οι μονοκύλινδρες BMW 313 κ.εκ. παραμένουν Euro5 ―έρχεται η δικύλινδρη F450
CFMOTO 700MT: Στη 2η γενιά με νέα εργονομία και πλουσιότερο εξοπλισμό
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Μας έπεισες θα πάρουμε Χ10