.jpg)
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2025
Καταναλώσεις ίδιες με σκούτερ-υψηλότερη κατανάλωση της λίστας στα 4.2 λίτρα.
Ισχυρότερη απόδοση για το Kawasaki Z 500 στους 45,4 ίππους....
.jpg)
Καταναλώσεις ίδιες με σκούτερ-υψηλότερη κατανάλωση της λίστας στα 4.2 λίτρα.
Ισχυρότερη απόδοση για το Kawasaki Z 500 στους 45,4 ίππους....

Πρώτο στην κατάταξη με χαμηλότερη τιμή το Kove στις 8.693 ευρώ.
Δυο μοντέλα της Voge, DS800X RALLY και DS900X έχουν την ισχυρότερη απόδοση στους ...

To Streetfighter V4 ακινητοποιείται κάτω από τα 40m.
Super Duke 1290 και Speed Triple RS τα ελαφρύτερα στα 198kg....

Πιο προσιτό το Morbidelli SC300 στα 3.990 ευρώ.
Joyride 300 και ADX 300 τα ισχυρότερα με 26 ίππους....

Διαφορά κάτω του δευτερολέπτου στο 0-100, γρηγορότερο το CBR600 RR στα 3,75δ.
Πιο «αδύνατο» το RS 660 με συνολικό βάρος στα 183kg....

Κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 2,5l, οικονομικότερο το Forza 125 με 2,1l.
Καλύτερο φρενάρισμα για το SH 125 με ακινητοποίηση στα 30,4m....

Χαμηλότερη κατανάλωση έχει το Honda SH 150 με 2l/100.
Ισχυρότερο «δάγκωμα» στα φρένα για το 80-0χλμ/ω από το Medley στα 27m....

Πρώτο φρενάρει το Norden 901, το μόνο κάτω από 40 μέτρα.
Το γρηγορότερο 0-100χλμ/ω για το Norden 901 με 3.6 δευτερόλεπτα....

Πιο άμεση ακινητοποίηση για το Yamaha MT-03 στα 42,5m.
45,4 ίπποι για το Ζ 500, το ισχυρότερο στη λίστα....

Το XSR «δαγκώνει» πιο δυνατά με ακινητοποίηση στα 28.6m.
Χαμηλότερη κατανάλωση για το ΜΤ 125 με 2.4l/100χλμ. ...

Γρηγορότερο το QJMotor SQ16 με 0-80χλμ/ω σε 12.3δ.
Honda SH Mode και QJMOTOR SQ16 ακινητοποιούνται κάτω από τα 30m. ...
.jpg)
Honda και Voge τα γρηγορότερα στο 0-100χλμ/ω, σε απόσταση αναπνοής τα υπόλοιπα.
Το QJ MOTOR φρενάρει πιο δυνατά με ακινητοποίηση στα 41.7m. ...

Με φρένα – άγκυρα το SYM ADXTG 400, χρειάζεται 41,6 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100χλμ./ώ....

Πλήρως χωμάτινος προσανατολισμός με 21 ίντσες τροχό μπροστά.
42 μόλις μέτρα χρειάζεται το Royal Enfield Himalayan 450 για να ακινητοποιηθεί από τ...

Πάνω από 500 χιλιόμετρα μπορεί να διανύσει το SYM ADX 125 με ένα γέμισμα.
Την χαμηλότερη κατανάλωση πετυχαίνει το Aprilia SR GT 125....

Την καλύτερη επίδοση στο 100-0χλμ./ώρα αποδίδει το QJMOTOR SRT 600SX.
Οι τιμές, που ξεκινούν από 5.695 ευρώ, απευθύνονται σε μια μεγάλη μερίδα α...

Το καλύτερο φρενάρισμα πετυχαίνει το Piaggio Medley 200.
Το Medley 200 έχει την καλύτερη επίδοση και στο 0-100χλμ./ώρα....

Την καλύτερη επίδοση στο 0-100χλμ./ώρα πετυχαίνει το KYMCO X-Town CT 300.
Με τιμές που ξεκινούν από 3.995 ευρώ – το πιο προσιτό είναι το Vo...

Το BMW F 900 R χρειάζεται λιγότερο από 40 μέτρα για πλήρη ακινητοποίηση.
Στα 3,2 και 3,4 δ. τα Triumph Street Triple και BMW F 900 R κονταροχτυπι...

Όλα χρειάζονται λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα – μόλις 9,5 δ. θέλει το Piaggio Medley 200.
Kαι με τα καλύτερα φρένα το Medley – 27 μέτ...
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.