Αυτό που κάνει εντύπωση πάνω στη σέλα του SR είναι η αίσθηση ωριμότητας που δίνει στον αναβάτη του. Ενώ άλλα scooter της κατηγορίας δείχνουν αμέσως ότι είναι ανάλαφρα 125άρια στο SYM νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε μεγαλύτερο μοντέλο. Όχι, δεν το νιώθεις πραγματικά βαρύτερο, όλα είναι θέμα κέντρου βάρους και κατανομής. Το συγκεκριμένο «setup» θα βοηθήσει τον αρχάριο να χτίσει πιο γρήγορα την αυτοπεποίθηση του αφού νιώθει ότι βρίσκεται πάνω σε ένα πολύ σταθερό scooter που δεν θα κάνει ποτέ κάτι απρόβλεπτο.
Σημαντικό ρόλο σε αυτή την αίσθηση ασφάλειας παίζουν και οι τροχοί των 16 ιντσών με τις ίδιες διαστάσεις των ελαστικών που συνεισφέρουν σημαντικά και στην αίσθηση της προοδευτικότητας. Όσο η εμπειρία του αυξάνεται θα καταλάβει ότι αυτή η αίσθηση είναι «πλασματική» αφού το SR μπορεί στην να ελιχθεί με την ίδια ευκολία που το κάνουν και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας. Να πάει δηλαδή «αέρα πατέρα» στο μποτιλιάρισμα χάρη στο ιδιαίτερα μικρό πλάτος του αλλά και στο πολύ μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Με το τελευταίο μάλιστα ο αναβάτης έχει την εντύπωση ότι μπορεί να αναστροφή σε ασανσέρ!
Αυτό που θα ανακόψει ελαφρώς τις ορέξεις του αναβάτη, είναι το ύψος του τιμονιού που βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Περισσότερο όμως θα τον συνετίσουν τα ελαστικά. Όσο ο δρόμος είναι καλής ποιότητας η απόδοσή τους είναι ανάλογη, ειδικά στο φρενάρισμα. Σε πιο γυαλισμένη άσφαλτο ή σε βρεγμένο δρόμο, φανερώνουν τη δυσαρέσκειά τους και γλιστρούν απότομα. Ένα σετ πιο μαλακά ελαστικά θα αναδείξουν ακόμη περισσότερο τη φιλική συμπεριφορά του SR και την καλή του απόδοση ακόμη και υπό πίεση.
Χάρη στο δυνατό μοτεράκι το μοντέλο της SYM θα κινηθεί με ασφάλεια και στον αυτοκινητόδρομο με τον δείκτη να βρίσκεται μόνιμα μεταξύ 110 και 120 χλμ/ώρα. Τo μόνo που θα ενοχλήσει ελαφρώς σε αυτές τις ταχύτητες είναι η σχετικά υψηλή κατανάλωση που πλησιάζει τα 4 λίτρα/100 χλμ. Μην ξεχνάτε όμως ότι το SR είναι κυρίως ένα scooter πόλης που κινείται αξιοπρεπέστατα και στον αυτοκινητόδρομο και όχι το αντίθετο.
Ducati World Premier 2026: Παρουσιάστηκε η Diavel V4 RS με 179 άλογα
Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS
CFMoto: Το 675NK συνεχίζει, έρχονται ανανεωμένα 450cc μοντέλα για το 2026
Lifan LF 125: Ασφαλές και οικονομικό με CBS και 2,3 λίτρα κατανάλωση
Honda CB1000 Hornet: 152 Made in Japan «κόκκινοι» ίπποι με τιμή 11.850 ευρώ
Προσιτά 125άρια με 16άρη τροχό εμπρός και ABS/TCS στον στάνταρ εξοπλισμό
Morbidelli SC 125 LX 2025 - Test
Triumph Trident 800: Πιάστηκε σε δοκιμές το νέο μεσαίο Roadster στην Ινδία
Marshal Cruiser: Διέρρευσαν τα σχέδια από το νέο κινεζικό custom με φουτουριστικό design
Νέα Honda CB 500 SF: Επίσημα το μεγάλο comeback της Super Four στην Κίνα
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.