Αυτό που κάνει εντύπωση πάνω στη σέλα του SR είναι η αίσθηση ωριμότητας που δίνει στον αναβάτη του. Ενώ άλλα scooter της κατηγορίας δείχνουν αμέσως ότι είναι ανάλαφρα 125άρια στο SYM νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε μεγαλύτερο μοντέλο. Όχι, δεν το νιώθεις πραγματικά βαρύτερο, όλα είναι θέμα κέντρου βάρους και κατανομής. Το συγκεκριμένο «setup» θα βοηθήσει τον αρχάριο να χτίσει πιο γρήγορα την αυτοπεποίθηση του αφού νιώθει ότι βρίσκεται πάνω σε ένα πολύ σταθερό scooter που δεν θα κάνει ποτέ κάτι απρόβλεπτο.
Σημαντικό ρόλο σε αυτή την αίσθηση ασφάλειας παίζουν και οι τροχοί των 16 ιντσών με τις ίδιες διαστάσεις των ελαστικών που συνεισφέρουν σημαντικά και στην αίσθηση της προοδευτικότητας. Όσο η εμπειρία του αυξάνεται θα καταλάβει ότι αυτή η αίσθηση είναι «πλασματική» αφού το SR μπορεί στην να ελιχθεί με την ίδια ευκολία που το κάνουν και τα υπόλοιπα μοντέλα της κατηγορίας. Να πάει δηλαδή «αέρα πατέρα» στο μποτιλιάρισμα χάρη στο ιδιαίτερα μικρό πλάτος του αλλά και στο πολύ μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Με το τελευταίο μάλιστα ο αναβάτης έχει την εντύπωση ότι μπορεί να αναστροφή σε ασανσέρ!
Αυτό που θα ανακόψει ελαφρώς τις ορέξεις του αναβάτη, είναι το ύψος του τιμονιού που βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Περισσότερο όμως θα τον συνετίσουν τα ελαστικά. Όσο ο δρόμος είναι καλής ποιότητας η απόδοσή τους είναι ανάλογη, ειδικά στο φρενάρισμα. Σε πιο γυαλισμένη άσφαλτο ή σε βρεγμένο δρόμο, φανερώνουν τη δυσαρέσκειά τους και γλιστρούν απότομα. Ένα σετ πιο μαλακά ελαστικά θα αναδείξουν ακόμη περισσότερο τη φιλική συμπεριφορά του SR και την καλή του απόδοση ακόμη και υπό πίεση.
Χάρη στο δυνατό μοτεράκι το μοντέλο της SYM θα κινηθεί με ασφάλεια και στον αυτοκινητόδρομο με τον δείκτη να βρίσκεται μόνιμα μεταξύ 110 και 120 χλμ/ώρα. Τo μόνo που θα ενοχλήσει ελαφρώς σε αυτές τις ταχύτητες είναι η σχετικά υψηλή κατανάλωση που πλησιάζει τα 4 λίτρα/100 χλμ. Μην ξεχνάτε όμως ότι το SR είναι κυρίως ένα scooter πόλης που κινείται αξιοπρεπέστατα και στον αυτοκινητόδρομο και όχι το αντίθετο.
Super naked με τα καλύτερα φρένα
SYM PE3 Hybrid: Η υβριδική πρόταση με range extender για αυτονομία 325 χλμ
Φθηνός εξοπλισμός από internet: έξυπνη κίνηση ή ρώσικη ρουλέτα;
SWM Bumblebee Concept: Το πιο αλλόκοτο δίτροχο της EICMA 2025
Moto Morini Corsaro Sport: Έτοιμη για λανσάρισμα η νέα μεσαία sport - Διαθέσιμη μέσα στο 2026
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Τακάκια: Γιατί βλέπεις μεγάλες διαφορές στην τιμή και τι αλλάζει στα υλικά
Χιλιάδες οδηγοί χωρίς δίπλωμα – Κρύβουν τις πινακίδες από τις κάμερες
Χάρτινο δίπλωμα και εξωτερικό - Τι ισχύει σήμερα
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.