Οι κινητήρες των δύο μοντέλων είναι παρόμοιοι, αλλά διαφέρουν σε κάποιες λεπτομέρειες. Είναι και οι δύο μονοκύλινδροι, τετράχρονοι και διβάλβιδοι, ενώ τροφοδοτούνται από σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Ωστόσο, διαφέρουν σε κάποια στοιχεία. Αυτός του Vision προέρχεται από το γνωστό σε όλους μας Lead 110i, έχει χωρητικότητα 108 κ.εκ. και αποδίδει 8,3 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 0,8 kgm ροπής στις 6.5000 σ.α.λ.. Ο κινητήρας του Wave 110i, από την άλλη, είναι λίγο μεγαλύτερος σε χωρητικότητα (109,1 κ.εκ.) και ελάχιστα διαφορετικός σε διάμετρο επί διαδρομή και λόγο συμπίεσης. Οι επιδόσεις του αγγίζουν τους 8.5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και τα 0,88 kgm ροπής στις 5.500 σ.α.λ. Οι μικρές αυτές διαφορές (σε δομή και επιδόσεις) ανάμεσα στους δύο κινητήρες δύσκολα γίνονται αντιληπτές στο δρόμο. Το μυστικό, όμως, κρύβεται σε δύο σημεία: τη μετάδοση και την κατανάλωση. Η πρώτη είναι το στοιχείο που κάνει τα δύο μοντέλα να μοιάζουν τόσο. Οι σχέσεις του Wave είναι σχετικά κοντές και του χαρίζουν νεύρο μέσα στην πόλη από τα πρώτα κιόλας μέτρα. Η αυτόματη τελική μετάδοση του Vision ακολουθεί επίσης την ίδια λογική, χαρίζοντας ζωηρές επιταχύνσεις, ειδικά στις χαμηλομεσαίες στροφές λειτουργίας. Το δεύτερο επιτρέπει στα δύο δίκυκλα να ξεχωρίσουν στις κατηγορίες τους για έναν ακόμη λόγο. Και το Wave και το Vision είναι τα οικονομικότερα στην κατηγορία τους, με την κατανάλωση σε βενζίνη να μην ξεπερνά τα 2 και 2,7 λίτρα ανά 100 χλμ.! Αυτό εκτός απο οικονομία, φέρνει και μεγάλη αυτονομία, με το Vision να προηγείτα, χάρη στο ρεζερβουάρ των 5,5 λίτρων
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
Ακόμα σκέφτεσαι «Είναι από την Κίνα, δεν είναι καλό»;
Test κράνος Nova Track Rider: Με Carbon κέλυφος & Alcantara επένδυση
Αξιόπιστο service και πλήρεις υπηρεσίες Benelli στην Moto Στεφανόπουλος
JS3 3000W: Οδηγείται χωρίς δίπλωμα και με αποσπώμενη μπαταρία
Morbidelli SC 125 LX: Ιταλική πολυτέλεια και άνεση με 16άρη τροχό εμπρός
Kawasaki GPz900R: Eμπνευσμένη από την ταινία Top Gun σε δημοπρασία
Suzuki GSX R1000R 2026: Το εμβληματικό superbike επιστρέφει
CFMoto 150 Aura: Νέο ρετρό scooter με keyless και Traction Control
Bridgestone Battlax T33: Sport-Touring ελαστικό, 47% πιο αποδοτικό με δίγομη τεχνολογία
Ποια μάρκα δέχεσαι να πληρώνεις ακριβότερα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025