LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Παπί, αλλά με χώρο! Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν αρκετά μικροπράγματα, όπως γάντια, κλειδαριά, χαρτιά και άλλα.

H σέλα του Wave είναι ελάχιστα πιο φαρδιά απ’ ότι έχουμε συνηθίσει στην κατηγορία και αποδεικνύεται άνετη.

H σέλα του Vision είναι αρκετά χαμηλή (στα 755 χλστ.), ώστε να εξυπηρετεί και τους πιο μικρόσωμους αναβάτες.

Καθόλου άσχημα για scooter 110 κ.εκ.! Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει άνετα ένα jet κράνος, ακόμη κι ένα μαζεμένο full face!

Άνεση / χώροι: Στα πρότυπα των κατηγοριών τους

Βασικό ρόλο στην πρακτικότητα δύο τέτοιων αστικών δικύκλων παίζουν οπωσδήποτε τα επίπεδα άνεσης, αλλά και οι μεταφορικές δυνατότητές τους. Στην περίπτωση του Wave 110i, τα παραπάνω είναι σε αναμενόμενο βαθμό περιορισμένα, λόγω της κατηγορίας. Οι Ιάπωνες, όμως, δε δίστασαν να ξεφύγουν λίγο από την πεπατημένη και να χαρίσουν αυτό το κάτι παραπάνω στον αναβάτη του παπιού. Η σέλα του είναι ελάχιστα φαρδύτερη από αυτές των ανταγωνιστών του και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο μετά από πολλά χιλιόμετρα. Επίσης, κάτω από τη σέλα μπορούν να τοποθετηθούν αρκετά μικροπράγματα. Πρόκειται, άλλωστε, για παπί. Τα πράγματα, βέβαια, δε διαφέρουν και τόσο, αν συγκρίνουμε τα στάνταρ ενός παπιού με αυτά ενός μικρού αστικού scooter. Το Vision διαθέτει τροχούς 14 ιντσών και οι μικρές του διαστάσεις δεν επιτρέπουν μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι είναι και αμελητέες. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet κράνος (ακόμη κι ένα μαζεμένο full face), ενώ στην ποδιά θα κρεμαστεί μια τσάντα. Φυσικά, υπάρχει και η σχάρα για επιπλέον φόρτωμα, αλλά και δύο ανοιχτές θήκες στην ποδιά για την προσωρινή τοποθέτηση μικροπραγμάτων. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, λοιπόν, κουβαλάει περισσότερα απ’ όσα δείχνει. Τι γίνεται, όμως, με τον αναβάτη; Και αυτός θα βολευτεί, ανεξαρτήτως αναστήματος. Τα πόδια θα λυγίσουν σε φυσικές γωνίες, η σέλα φέρνει τον κορμό σε όρθια θέση και το τιμόνι θα βρει μόνο στα γόνατα ενός αναβάτη άνω του 1,80, σε επιτόπιους μόνο ελιγμούς. Ως μόνη σημαντική έλλειψη στα δύο δίκυκλα, όσον αφορά στην άνεση, θα μπορούσε να καταλογιστεί η απουσία προστασίας από τον αέρα, μιλάμε για δύο μικρά αστικά μοντέλα, όμως, που δεν αναπτύσσουν… ενοχλητικές ταχύτητες από αυτή την άποψη.

 

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ