…στο δρόμο του scooter
Τι είναι το πρώτο πράγμα που περιμένεις (ή μάλλον απαιτείς) από ένα μικρό scooter; Η ευελιξία. Και το Vision την προσφέρει απλόχερα! Αυτό οφείλεται πρωτίστως στις μικρές του διαστάσεις, οι οποίες είναι ίδιες (και μικρότερες, όταν μιλάμε για μήκος και για πλάτος) με αυτές ενός παπιού. Επιπλέον, η χαμηλή του σέλα και το μικρό του βάρος το καθιστούν εξαιρετικά ευκολοδήγητο για αναβάτες κάθε εμπειρίας και σωματότυπου. Στην ευελιξία αυτή προσθέστε και τις άμεσες αποκρίσεις του γκαζιού, ειδικά στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα, κι έχετε ένα πανεύκολο και σταθερό… μανιτζέβελο που ελάχιστα εμπόδια θα βρει στο δρόμο του.
Με το Vision σχεδόν εύχεσαι να πέσεις σε κίνηση, έτσι ώστε να πάρεις το αίμα σου πίσω από κάθε άλλο όχημα που σε προσπέρασε επιδεικτικά στον ανοιχτό δρόμο. Εκεί, όσο τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν, η αμεσότητα «σβήνει» σταδιακά και η ισχύς εξαντλείται – όπως θα περίμενες, άλλωστε, από ένα scooter 110 κ.εκ.. Οπότε, το Vision θα χάσει αρκετό από το νεύρο του, αλλά όχι και τη σταθερότητά του. Ομολογώ πως περίμενα από ένα τόσο μικροκαμωμένο scooter (ειδικά στην εθνική που αποτελεί σημαντικό μέρος της καθημερινής μου μετακίνησης) να συμπεριφέρεται σαν φτερό στον άνεμο σε τέτοιες περιπτώσεις, ωστόσο, χάρηκα που το Vision με διέψευσε.
…στο δρόμο του παπιού
Και στην περίπτωση ενός παπιού, η ευελιξία είναι δεδομένη. Και στην περίπτωση που μας ενδιαφέρει εδώ, αυτή του Wave 110i, η ευελιξία είναι το πρώτο στοιχείο που θα κλέψει την παράσταση στη σέλα του παπιού. Σταθερό κάτω από λογική πίεση και βασισμένο κατά κύριο λόγο στο νεύρο που χαρίζουν οι κοντές σχέσεις του κιβωτίου, το Wave 110i θα κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, χωρίς να παραπονεθεί σε γρήγορες αλλαγές πορείας. Εκεί αναλαμβάνει το στιβαρό πλαίσιο, καθώς και οι καλές αναρτήσεις. Οι τελευταίες αποτελούν το δεύτερο στοιχείο που εντυπωσιάζει πάνω στο Wave. Οι κακοσυντηρημένοι δρόμοι της πόλης δε θα αποτελέσουν πρόβλημα για αυτές και η εξαιρετικά προοδευτική λειτουργία τους θα φροντίσει κάθε ανωμαλία.
Μέσα στην πόλη, λοιπόν, εκεί που το Wave βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον, όλα λειτουργούν προς όφελος του αναβάτη. Ο κινητήρας και το κιβώτιο χαρίζουν νεύρο, οι αναρτήσεις διατηρούν το παπί σταθερό και αποσβένουν με επιτυχία τις ανωμαλίες και η ευελιξία είναι δεδομένη, πιστή στα δεδομένα της κατηγορίας. Έξω από αυτή, όμως, θα δείξει γρήγορα πως δεν κολυμπάει στα νερά του. Η τελική ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα είναι αυτό που περιμένεις από ένα παπί αυτού του κυβισμού, αλλά δεν είναι αρκετή για πολλές εκτός πόλης εξορμήσεις. Επιπλέον, η σταθερότητά του στις αστικές ταχύτητες, εδώ μειώνεται χαρακτηριστικά (ειδικά σε κατηφόρες κοντά στα 110χλμ/ώρα), φέρνοντας αστάθεια στα πολλά χιλιόμετρα.
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
OXFORD Mint & βούρτσες: Πλήρης καθαρισμός μοτοσυκλέτας-εξοπλισμού
Βαλβίδες: Ο ταχύρυθμος παλμός του κινητήρα κάθε μοτοσυκλέτας
Έσκασε η πρώτη καταγραφή παράβασης με κάμερα ΑΙ στη Θεσσαλονίκη
Χωρίς πινακίδες η Αττική: Έλλειψη τσίγκου «παγώνει» την κυκλοφορία νέων οχημάτων
Ταξινομήσεις Αύγουστος 2025: 8 στους 10 αναβάτες επέλεξαν scooter
LETBE: Δώρο βαλίτσα SHAD SH33 σε όλη τη γκάμα των scooter
Kawasaki Ninja H2 SX SE και 1100SX: Όλες οι αλλαγές για το 2026
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.