Βασικό ρόλο στην πρακτικότητα δύο τέτοιων αστικών δικύκλων παίζουν οπωσδήποτε τα επίπεδα άνεσης, αλλά και οι μεταφορικές δυνατότητές τους. Στην περίπτωση του Wave 110i, τα παραπάνω είναι σε αναμενόμενο βαθμό περιορισμένα, λόγω της κατηγορίας. Οι Ιάπωνες, όμως, δε δίστασαν να ξεφύγουν λίγο από την πεπατημένη και να χαρίσουν αυτό το κάτι παραπάνω στον αναβάτη του παπιού. Η σέλα του είναι ελάχιστα φαρδύτερη από αυτές των ανταγωνιστών του και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο μετά από πολλά χιλιόμετρα. Επίσης, κάτω από τη σέλα μπορούν να τοποθετηθούν αρκετά μικροπράγματα. Πρόκειται, άλλωστε, για παπί. Τα πράγματα, βέβαια, δε διαφέρουν και τόσο, αν συγκρίνουμε τα στάνταρ ενός παπιού με αυτά ενός μικρού αστικού scooter. Το Vision διαθέτει τροχούς 14 ιντσών και οι μικρές του διαστάσεις δεν επιτρέπουν μεγάλες μεταφορικές δυνατότητες. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι είναι και αμελητέες. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει ένα jet κράνος (ακόμη κι ένα μαζεμένο full face), ενώ στην ποδιά θα κρεμαστεί μια τσάντα. Φυσικά, υπάρχει και η σχάρα για επιπλέον φόρτωμα, αλλά και δύο ανοιχτές θήκες στην ποδιά για την προσωρινή τοποθέτηση μικροπραγμάτων. Παρά τις μικρές του διαστάσεις, λοιπόν, κουβαλάει περισσότερα απ’ όσα δείχνει. Τι γίνεται, όμως, με τον αναβάτη; Και αυτός θα βολευτεί, ανεξαρτήτως αναστήματος. Τα πόδια θα λυγίσουν σε φυσικές γωνίες, η σέλα φέρνει τον κορμό σε όρθια θέση και το τιμόνι θα βρει μόνο στα γόνατα ενός αναβάτη άνω του 1,80, σε επιτόπιους μόνο ελιγμούς. Ως μόνη σημαντική έλλειψη στα δύο δίκυκλα, όσον αφορά στην άνεση, θα μπορούσε να καταλογιστεί η απουσία προστασίας από τον αέρα, μιλάμε για δύο μικρά αστικά μοντέλα, όμως, που δεν αναπτύσσουν… ενοχλητικές ταχύτητες από αυτή την άποψη.
Μεσαία Sport Touring με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Διάφανη, φιμέ ή φωτοχρωμική ζελατίνα
KTM 990 RC R: Στην παραγωγή τον Οκτώβριο του 2025 με νέα γενιά μοντέλων
OXFORD Mint & βούρτσες: Πλήρης καθαρισμός μοτοσυκλέτας-εξοπλισμού
Βαλβίδες: Ο ταχύρυθμος παλμός του κινητήρα κάθε μοτοσυκλέτας
Έσκασε η πρώτη καταγραφή παράβασης με κάμερα ΑΙ στη Θεσσαλονίκη
Χωρίς πινακίδες η Αττική: Έλλειψη τσίγκου «παγώνει» την κυκλοφορία νέων οχημάτων
Ταξινομήσεις Αύγουστος 2025: 8 στους 10 αναβάτες επέλεξαν scooter
LETBE: Δώρο βαλίτσα SHAD SH33 σε όλη τη γκάμα των scooter
Kawasaki Ninja H2 SX SE και 1100SX: Όλες οι αλλαγές για το 2026
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.