Τιμή: 13.990 ευρώ
Κατανάλωση: 7,5 λίτρα / 100 χλμ.
Το RC8 είναι μια μοναδική περίπτωση μοτοσικλέτας. Το πρώτο superbike της αυστριακής εταιρείας έχει χαρακτήρα αγριεμένο και ιδιότροπο, ο οποίος προκύπτει από τις εξαιρετικές επιδόσεις και την οδική του συμπεριφορά. Ο V2 κινητήρας των 1.148 κ.εκ. αποδίδει 153 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 12,2 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ.. Επιπλέον, οι αποκρίσεις του σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού είναι άμεσες και ικανές να απογειώσουν το πορτοκαλί superbike. Παρά τον άγριο χαρακτήρα της μοτοσικλέτας, όμως, όλα είναι ελεγχόμενα, και η εμπιστοσύνη από πλαίσιο και αναρτήσεις, κορυφαία. Το ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι της WP είναι πλήρες ρυθμίσεων και ικανό να αποτρέψει κάθε υποψία απώλειας της πρόσφυσης από το μπροστινό ελαστικό. Πλήρες ρυθμίσεων είναι το πίσω αμορτισέρ, επίσης της WP.
Το ίδιο κορυφαία είναι και τα ακτινικά φρένα της Brembo, τόσο σε αίσθηση, όσο και σε δύναμη, δαμάζοντας και φέρνοντας σε στάση το θηρίο της KTM.
Και μιλάμε για την απλή έκδοση του RC8 και όχι για την πιο αγριεμένη R! H τελευταία είναι οπωσδήποτε πιο «βάρβαρη» χάρη στο μικρότερο βάρος και τις αυξημένες επιδόσεις.
Κινητήρας: 4T, V2 75ο, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1.148
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 153/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 12,23/8.000
Βάρος (κιλά): 188
Benelli BKX 300: Η επίθεση της Benelli και στα μικρά Adventure
CFMOTO 800MT Explore Edition - Test
Ηλεκτρικό VS βενζινοκίνητο scooter
Τεράστιο πρόστιμο 21.140 ευρώ, καλείται να πληρώσει απερίσκεπτος αναβάτης
Με διαφορά πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Voge SR1: Το πιο καλά εξοπλισμένο 125αρι;
Kymco AK 550 Premium: Με νέα τιμή και 3 χρόνια εγγύηση
Φίλτρα αέρα και λαδιού Champion
Kit RK γρανάζι με αλυσίδα XSO για Suzuki V-Strom
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
Ζώνες κυκλοφορίας μόνο για ηλεκτρικά: Μπορούν να λειτουργήσουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr