Τιμή: 5.230 ευρώ
Κατανάλωση: 4 λίτρα / 100 χλμ.
To CBR 250 είναι ένα διασκεδαστικό πολυεργαλείο, καθώς μπορεί να αναλάβει με σχετική επιτυχία πολλαπλούς ρόλους. Άλλωστε, μπορεί να κινηθεί με άνεση στην πόλη και εγγυάται ότι πολλά βλέμματα θα στραφούν πάνω του. Όσοι, πάλι, θέλουν να συνδυάσουν την πρακτικότητα που προσφέρει ένα commuter με τη διασκέδαση ενός sport μοντέλου, είναι επίσης εν δυνάμει ιδιοκτήτες του CBR 250R.
Μαζί με την πρακτικότητα και τη διασκέδαση, τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε και την ασφάλεια και το γεγονός ότι, το CBR 250R είναι η μικρότερη μοτοσικλέτα με ABS και, μάλιστα, συνδυασμένο. Η δαγκάνα των δύο εμβόλων του εμπρόσθιου δίσκου της απλής έκδοσης έχει εδώ αντικατασταθεί από μία τριπίστονη της Nissin που συνδέεται μέσω κυκλώματος με την πίσω δαγκάνα μονού εμβόλου. Η απόσταση στο φρενάρισμα είναι στη συγκεκριμένη περίπτωση ακόμη πιο μικρή, εξαιτίας, τόσο της συνδυασμένης πέδησης, όσο και της ισχυρότερης εμπρόσθιας δαγκάνας. Η μεγάλη διαφορά που κάνει η ύπαρξη του C-ABS εντοπίζεται στο γεγονός ότι, ο αναβάτης μπορεί πλέον να φρενάρει με συνέπεια και με σαφώς μεγαλύτερη ασφάλεια ακόμη και όταν το οδόστρωμα είναι ολισθηρό.
Πέρα από τον τομέα της ασφάλειας, οι μικρές διαστάσεις και το σωστά κατανεμημένο βάρος σε αφήνουν να κινηθείς ταχύτατα μέσα στην πόλη με το C-ABS να καραδοκεί σε περίπτωση που κάτι πάει πολύ στραβά. Η προσπάθεια δε, που καταβάλλει κανείς πάνω στη σέλα της μικρής σπορ μοτοσικλέτας, είναι ελάχιστη, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που θα θυμίσει αμυδρά…παπί σε αυτό τον τομέα.
Και στον ανοιχτό δρόμο το μοντέλο της Honda θα κινηθεί σύμφωνα με τις απαιτήσεις του αναβάτη του. Αν βιάζεστε πολύ μπορείτε να κρυφτείτε πίσω από τη μικρή ζελατίνα και να κυνηγήσετε την τελική του που αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα σε ιδανικές συνθήκες με το CBR να αποδεικνύεται υποδειγματικά ευθύβολο και σταθερό. Από την άλλη, αν δεν έχετε καμία όρεξη για κυνηγητό, τα 120-130 χλμ/ώρα αποτελούν ψωμοτύρι για τον 250άρη κινητήρα, και είναι ταχύτητες που μπορεί να διατηρήσει η μοτοσικλέτα ακόμη και με δεύτερο άτομο στη σέλα. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ των 13 λίτρων και τη μέση κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 4 λίτρα ανά 100 χλμ., η αυτονομία του ξεπερνά με ευκολία τα 250 χλμ. και είναι το τελευταίο πράγμα που θα σας απασχολήσει σε κάποιο ταξιδάκι.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 249,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 25,9/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,4/7.000
Βάρος (κιλά, πλήρες): 165
Kawasaki Ninja 2026: Παρουσιάστηκε η νέα γκάμα με το 1000άρι να απουσιάζει!
Yamaha WR125R 2026: Ανακοινώθηκε η επιστροφή της μικρής dual-sport (BINTEO)
KTM 1390 SMT: Το νέο sport crossover με 190 άλογα έρχεται στην EICMA 2025
Honda CBR500R Four & CB500 Super Four: Επιστρέφει ο θρύλος των τετρακύλινδρων
Γιατί οι Έλληνες άφησαν τις street για τις adventure μοτοσυκλέτες;
Test παντελόνι GMS Cobra Jeans: Προστασία κλάσης ΑΑ με ανθεκτικό Kevlar
Γνωρίζετε πότε και πως θεσπίστηκε στην Ελλάδα η κατηγορία δικύκλων με μέγιστη ταχύτητα 25km/h;
Νέος Κ.Ο.Κ.: 34.000+ κλήσεις για κράνος από 1 Ιουλίου μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου
KTM Adventure Ride: Διήμερη απόδραση με τον Johnny Aubert στις 4–5 Οκτωβρίου
Η Benda φτιάχνει νέους υβριδικούς boxer κινητήρες με 250 και 700 κ.εκ.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.