Τιμή: 14.490 ευρώ
Κατανάλωση: 6,8 λίτρα / 100 χλμ.
Μία ακόμη μοτοσικλέτα που δε σε προδιαθέτει για τα μαθήματα οικονομίας που παραδίδει στους ανταγωνιστές της. Πρώτα απ’ όλα, πρόκειται για μια ιδιαίτερα άνετη μοτοσικλέτα, η οποία δε θα προβληματίσει, εντός ή εκτός δρόμου. Η σέλα και η μεγάλη ζελατίνα θα εκτιμηθούν στο ταξίδι, ενώ το μεγάλο σε διαστάσεις τιμόνι τοποθετεί τα χέρια ανοιχτά και ψηλά, κάτι που ευνοεί την κίνηση εκτός δρόμου.
Η μέγιστη απόδοσή του μοτέρ ανέρχεται στους 105 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή, που ξεπερνά τα 11 χιλιογραμμόμετρα, φτάνει τη μέγιστη τιμή της στις 6.400 σ.α.λ. Επιπλέον, η μετάδοση στον πίσω τροχό πραγματοποιείται παραδοσιακά μέσω του άξονα CARC της Moto Guzzi. Τέλος, η ακαμψία του συνόλου γίνεται φανερή και από τις επιλογές στο πακέτο των αναρτήσεων – ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών 50 χιλ. και ένα αμορτισέρ της Sachs με διαδρομή 155 χιλ.
Παρά τον όγκο του, λοιπόν, μια έκπληξη περιμένει όσους βρεθούν στη σέλα του Stelvio, εξαιτίας της πολύ καλής θέσης οδήγησης που σου δίνει τον απόλυτο έλεγχο. Ταξιδεύοντας, ο δείκτης του κοντέρ μπορεί για ώρες να βρίσκεται μεταξύ των ενδείξεων 120 και 160, χωρίς ο αναβάτης να κουραστεί, καθώς η προστασία από τον αέρα και η άνετη σέλα κάνουν την αυτονομία του 32λιτρου ρεζερβουάρ να φαντάζει λίγη. Το μοτέρ έχει μια ομαλή απόδοση που θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε «ιαπωνική» και ο άξονας λειτουργεί αψεγάδιαστα, τόσο που σε κάνει να αναρωτιέσαι τελικά για την αναγκαιότητα της αλυσίδας, τουλάχιστον σε τέτοιου είδους μοτοσικλέτες. Το Stelvio διακρίνεται και για το στήσιμό του. Πλαίσιο και αναρτήσεις είναι προσανατολισμένα για τα μέγιστα ως προς το κράτημα, χωρίς όμως να χάνεται η πολυπόθητη άνεση. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά με το συγκεκριμένο συνδυασμό πλαισίου/κινητήρα και το USD πιρούνι των 45 χιλιοστών; Ο αναβάτης αποκομίζει μια συμπαγή αίσθηση, κάτι που μεταφράζεται σε διασκεδαστικά γρήγορους ρυθμούς στις στροφές. Στο μενού περιλαμβάνονται και οι χωματόδρομοι καθώς το Stelvio 1200 παρουσιάζεται και εκεί καλοζυγισμένο, ενώ τα όρια έρχονται αρχικά από τα ασφάλτινου χαρακτήρα ελαστικά. Τέλος, τα φρένα αποδίδουν εξαιρετικά και με τη συμβολή του ABS εξασφαλίζουν τα μέγιστα στον τομέα της ασφάλειας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1.151
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 105/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11/6.400
Βάρος (κιλά): 214
Kawasaki Ninja 2026: Παρουσιάστηκε η νέα γκάμα με το 1000άρι να απουσιάζει!
Yamaha WR125R 2026: Ανακοινώθηκε η επιστροφή της μικρής dual-sport (BINTEO)
KTM 1390 SMT: Το νέο sport crossover με 190 άλογα έρχεται στην EICMA 2025
Honda CBR500R Four & CB500 Super Four: Επιστρέφει ο θρύλος των τετρακύλινδρων
Γιατί οι Έλληνες άφησαν τις street για τις adventure μοτοσυκλέτες;
Test παντελόνι GMS Cobra Jeans: Προστασία κλάσης ΑΑ με ανθεκτικό Kevlar
Γνωρίζετε πότε και πως θεσπίστηκε στην Ελλάδα η κατηγορία δικύκλων με μέγιστη ταχύτητα 25km/h;
Νέος Κ.Ο.Κ.: 34.000+ κλήσεις για κράνος από 1 Ιουλίου μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου
KTM Adventure Ride: Διήμερη απόδραση με τον Johnny Aubert στις 4–5 Οκτωβρίου
Η Benda φτιάχνει νέους υβριδικούς boxer κινητήρες με 250 και 700 κ.εκ.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.