Τιμή: 14.490 ευρώ
Κατανάλωση: 6,8 λίτρα / 100 χλμ.
Μία ακόμη μοτοσικλέτα που δε σε προδιαθέτει για τα μαθήματα οικονομίας που παραδίδει στους ανταγωνιστές της. Πρώτα απ’ όλα, πρόκειται για μια ιδιαίτερα άνετη μοτοσικλέτα, η οποία δε θα προβληματίσει, εντός ή εκτός δρόμου. Η σέλα και η μεγάλη ζελατίνα θα εκτιμηθούν στο ταξίδι, ενώ το μεγάλο σε διαστάσεις τιμόνι τοποθετεί τα χέρια ανοιχτά και ψηλά, κάτι που ευνοεί την κίνηση εκτός δρόμου.
Η μέγιστη απόδοσή του μοτέρ ανέρχεται στους 105 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και η ροπή, που ξεπερνά τα 11 χιλιογραμμόμετρα, φτάνει τη μέγιστη τιμή της στις 6.400 σ.α.λ. Επιπλέον, η μετάδοση στον πίσω τροχό πραγματοποιείται παραδοσιακά μέσω του άξονα CARC της Moto Guzzi. Τέλος, η ακαμψία του συνόλου γίνεται φανερή και από τις επιλογές στο πακέτο των αναρτήσεων – ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Marzocchi με διάμετρο καλαμιών 50 χιλ. και ένα αμορτισέρ της Sachs με διαδρομή 155 χιλ.
Παρά τον όγκο του, λοιπόν, μια έκπληξη περιμένει όσους βρεθούν στη σέλα του Stelvio, εξαιτίας της πολύ καλής θέσης οδήγησης που σου δίνει τον απόλυτο έλεγχο. Ταξιδεύοντας, ο δείκτης του κοντέρ μπορεί για ώρες να βρίσκεται μεταξύ των ενδείξεων 120 και 160, χωρίς ο αναβάτης να κουραστεί, καθώς η προστασία από τον αέρα και η άνετη σέλα κάνουν την αυτονομία του 32λιτρου ρεζερβουάρ να φαντάζει λίγη. Το μοτέρ έχει μια ομαλή απόδοση που θα μπορούσαμε να τη χαρακτηρίσουμε «ιαπωνική» και ο άξονας λειτουργεί αψεγάδιαστα, τόσο που σε κάνει να αναρωτιέσαι τελικά για την αναγκαιότητα της αλυσίδας, τουλάχιστον σε τέτοιου είδους μοτοσικλέτες. Το Stelvio διακρίνεται και για το στήσιμό του. Πλαίσιο και αναρτήσεις είναι προσανατολισμένα για τα μέγιστα ως προς το κράτημα, χωρίς όμως να χάνεται η πολυπόθητη άνεση. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά με το συγκεκριμένο συνδυασμό πλαισίου/κινητήρα και το USD πιρούνι των 45 χιλιοστών; Ο αναβάτης αποκομίζει μια συμπαγή αίσθηση, κάτι που μεταφράζεται σε διασκεδαστικά γρήγορους ρυθμούς στις στροφές. Στο μενού περιλαμβάνονται και οι χωματόδρομοι καθώς το Stelvio 1200 παρουσιάζεται και εκεί καλοζυγισμένο, ενώ τα όρια έρχονται αρχικά από τα ασφάλτινου χαρακτήρα ελαστικά. Τέλος, τα φρένα αποδίδουν εξαιρετικά και με τη συμβολή του ABS εξασφαλίζουν τα μέγιστα στον τομέα της ασφάλειας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 1.151
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 105/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11/6.400
Βάρος (κιλά): 214
Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Ποιος φταίει που κάποιοι οδηγοί είναι ακόμα επικίνδυνοι;
RED BULL ROMANIACS 2025: Ακραίες διαδρομές – Μεγάλες στιγμές για τη MOTODYNAMICS RALLY Team
Η Honda ιδρύει νέα μονάδα παραγωγής μοτοσυκλετών στην Τουρκία
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Δεύτερη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2024
Zontes 703RR: Νέο 3κύλινδρο supersport με πλήρη εξοπλισμό
BMW CE 04: Με νέα μειωμένη έως και 4.230 ευρώ προ επιδότησης!
Απόλαυσε το MotoGP στο Misano με το Aprilia Stand
Η Royal Enfield παρουσίασε στην Αθήνα νέα σειρά εξοπλισμού στο πλαίσιο Πανευρωπαϊκής Εκδήλωσης
Μια RD400 γεννιέται ξανά: Από το '76 στo σήμερα
Tucano Urbano Hyperlink κράνος με αποσπώμενο σαγόνι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025