Τιμή: 3.845 ευρώ
Κατανάλωση: 4,6 λίτρα / 100 χλμ.
Τo Wolf 250i δεν είναι απλά η πρώτη μοτοσικλέτα της SYM. Είναι μια μοτοσικλέτα καλοφτιαγμένη και προσεγμένη στις λεπτομέρειες, ικανή να τραβήξει πολλά βλέμματα πάνω της. Η εμφάνιση του Wolf είναι το λιγότερο εντυπωσιακή για τα δεδομένα των 250 κ.εκ. Σαφώς επηρεασμένη από τα ιαπωνικά streetfighter κάνει τη διαφορά, με τα αιχμηρά πλαϊνά πλαστικά, την ευμεγέθη καρίνα, τους κυματιστούς δίσκους και την ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα να συμβάλλουν στη δημιουργία μίας δυναμικής εικόνας.
Το μονοκύλινδρο μοτέρ που έχει αναλάβει την κίνηση του Wolf έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ίδια τη SYM. Είναι υγρόψυκτο και τετραβάλβιδο και ο κύλινδρός του φέρει ειδική κεραμική επίστρωση για μείωση των εσωτερικών τριβών. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, ενώ η SYM το έχει εφοδιάσει και με αντικραδασμικό άξονα. Στην πράξη, οι επιταχύνσεις από στάση είναι δυνατές, τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν γρήγορα και η ένδειξη των 140 χλμ./ώρα δεν αργεί να έρθει με την τελική να βρίσκεται λίγο πιο πάνω.
Μέσα στην πόλη, ο λύκος μετατρέπεται σε… αιλουροειδές και αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Ο κινητήρας είναι ζωντανός και το βάρος της μοτοσικλέτας δεν πρόκειται να προβληματίσει. Επιπλέον, η θέση οδήγησης και το τιμόνι θα διατηρήσουν τον αναβάτη ξεκούραστο και θα του δώσουν καλό έλεγχο.
Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση. Η δύναμη του κινητήρα επιτρέπει την εύκολη διατήρηση της ταχύτητας μεταξύ 120-130 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού. Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να λάμπουν και εδώ με την παρουσία τους.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 249,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 25,7/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,1/6.500
Βάρος (κιλά): 163
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr