Τιμή: 3.845 ευρώ
Κατανάλωση: 4,6 λίτρα / 100 χλμ.
Τo Wolf 250i δεν είναι απλά η πρώτη μοτοσικλέτα της SYM. Είναι μια μοτοσικλέτα καλοφτιαγμένη και προσεγμένη στις λεπτομέρειες, ικανή να τραβήξει πολλά βλέμματα πάνω της. Η εμφάνιση του Wolf είναι το λιγότερο εντυπωσιακή για τα δεδομένα των 250 κ.εκ. Σαφώς επηρεασμένη από τα ιαπωνικά streetfighter κάνει τη διαφορά, με τα αιχμηρά πλαϊνά πλαστικά, την ευμεγέθη καρίνα, τους κυματιστούς δίσκους και την ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα να συμβάλλουν στη δημιουργία μίας δυναμικής εικόνας.
Το μονοκύλινδρο μοτέρ που έχει αναλάβει την κίνηση του Wolf έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ίδια τη SYM. Είναι υγρόψυκτο και τετραβάλβιδο και ο κύλινδρός του φέρει ειδική κεραμική επίστρωση για μείωση των εσωτερικών τριβών. Η τροφοδοσία γίνεται με ψεκασμό, ενώ η SYM το έχει εφοδιάσει και με αντικραδασμικό άξονα. Στην πράξη, οι επιταχύνσεις από στάση είναι δυνατές, τα χιλιόμετρα στο κοντέρ ανεβαίνουν γρήγορα και η ένδειξη των 140 χλμ./ώρα δεν αργεί να έρθει με την τελική να βρίσκεται λίγο πιο πάνω.
Μέσα στην πόλη, ο λύκος μετατρέπεται σε… αιλουροειδές και αλλάζει κατεύθυνση με χαρακτηριστική άνεση. Ο κινητήρας είναι ζωντανός και το βάρος της μοτοσικλέτας δεν πρόκειται να προβληματίσει. Επιπλέον, η θέση οδήγησης και το τιμόνι θα διατηρήσουν τον αναβάτη ξεκούραστο και θα του δώσουν καλό έλεγχο.
Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση. Η δύναμη του κινητήρα επιτρέπει την εύκολη διατήρηση της ταχύτητας μεταξύ 120-130 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού. Η καλή εικόνα της μοτοσικλέτας συνεχίζεται και σε δρόμο με στροφές, με τη φιλικότητα στις αντιδράσεις και την ευελιξία να λάμπουν και εδώ με την παρουσία τους.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 249,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 25,7/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,1/6.500
Βάρος (κιλά): 163
Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Ποιος φταίει που κάποιοι οδηγοί είναι ακόμα επικίνδυνοι;
RED BULL ROMANIACS 2025: Ακραίες διαδρομές – Μεγάλες στιγμές για τη MOTODYNAMICS RALLY Team
Η Honda ιδρύει νέα μονάδα παραγωγής μοτοσυκλετών στην Τουρκία
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Δεύτερη Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης 2024
Zontes 703RR: Νέο 3κύλινδρο supersport με πλήρη εξοπλισμό
BMW CE 04: Με νέα μειωμένη έως και 4.230 ευρώ προ επιδότησης!
Απόλαυσε το MotoGP στο Misano με το Aprilia Stand
Η Royal Enfield παρουσίασε στην Αθήνα νέα σειρά εξοπλισμού στο πλαίσιο Πανευρωπαϊκής Εκδήλωσης
Μια RD400 γεννιέται ξανά: Από το '76 στo σήμερα
Tucano Urbano Hyperlink κράνος με αποσπώμενο σαγόνι
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025