Τιμή: 2.295 ευρώ (2.095 τοις μετρητοίς)
Κατανάλωση: 2,5 λίτρα / 100 χλμ.
Το γεγονός ότι, ένα από τα μεγαλύτερα σε κυβισμό παπιά της κατηγορίας προσφέρει παράλληλα και μια από τις χαμηλότερες καταναλώσεις, θα έπρεπε να αποτελεί έκπληξη, αν το δούμε από τη σκοπιά των αριθμών. Ωστόσο, δεν πρέπει να παραβλέψουμε και την πρακτική φύση του GT 135, η οποία βρίσκεται σε πλήρη αρμονία με τον έντονο sport χαρακτήρα του.
Το GT 135 μπορεί να κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς και να πιεστεί, παράλληλα, όμως, μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά – αυτή είναι, άλλωστε, και η βασική αποστολή του.
Η θέση οδήγησης είναι ελαφρώς επιθετική, χωρίς, παράλληλα να κουράζει και η στενή αλλά μεγάλη σε μήκος σέλα θα φιλοξενήσει δύο άτομα, χωρίς πρόβλημα, για αποστάσεις μέσα στην πόλη. Η ποιότητα κατασκευής κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα και όλα δείχνουν ποιοτικά φτιαγμένα και ανθεκτικά στο χρόνο, ενώ δε λείπει και ο επώνυμος εξοπλισμός, όπως είναι τα πίσω αμορτισέρ της Kayaba και τα φρένα της Nissin.
Ο κινητήρας του διαθέτει νεύρο από χαμηλά και δείχνει την ισχύ του, με άμεσες εκκινήσεις, αλλά και διάρκεια και υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας τελική ταχύτητα. Αν και δεν είναι από τους πιο ελαστικούς, προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα στην αστική μετακίνηση. Παράλληλα με το άκαμπτο πλαίσιο και τις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις, ο κινητήρας χαρίζει σπορτίφ συμπεριφορά στο GT 135 και το παπί της Modenas θα κινηθεί σβέλτα και χωρίς να λυγίσει υπό την πίεση που έχουν συνηθίσει και οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της κατηγορίας.. Τέλος, η αέρινη αίσθηση που παρουσιάζει κατά την κίνηση μέσα στην πόλη συμπληρώνεται από σταθερότητα κοντά στην τελική του και από τα πολύ καλά φρένα που το σταματούν χωρίς δεύτερη κουβέντα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 135
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 11/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,1/5.500
Βάρος (κιλά): 103
Kawasaki Ninja 2026: Παρουσιάστηκε η νέα γκάμα με το 1000άρι να απουσιάζει!
Yamaha WR125R 2026: Ανακοινώθηκε η επιστροφή της μικρής dual-sport (BINTEO)
KTM 1390 SMT: Το νέο sport crossover με 190 άλογα έρχεται στην EICMA 2025
Honda CBR500R Four & CB500 Super Four: Επιστρέφει ο θρύλος των τετρακύλινδρων
Γιατί οι Έλληνες άφησαν τις street για τις adventure μοτοσυκλέτες;
Test παντελόνι GMS Cobra Jeans: Προστασία κλάσης ΑΑ με ανθεκτικό Kevlar
Γνωρίζετε πότε και πως θεσπίστηκε στην Ελλάδα η κατηγορία δικύκλων με μέγιστη ταχύτητα 25km/h;
Νέος Κ.Ο.Κ.: 34.000+ κλήσεις για κράνος από 1 Ιουλίου μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου
KTM Adventure Ride: Διήμερη απόδραση με τον Johnny Aubert στις 4–5 Οκτωβρίου
Η Benda φτιάχνει νέους υβριδικούς boxer κινητήρες με 250 και 700 κ.εκ.
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.