Αναμένεται: α’ τρίμηνο 2012
Hot Spot: Αισθητική
Το νέο G-Dink 300 συμπληρώνει τη γκάμα της Kymco στα scooter των 300 κ.εκ., προτείνοντας φρέσκια αισθητική και υψηλά επίπεδα εργονομίας. Η σχεδίαση, παρά το γεγονός ότι είναι καινούργια, διατηρεί σε μεγάλο βαθμό τις χαρακτηριστικές γραμμές που κάνουν όλα τα μοντέλα της οικογένειας των Dink, άμεσα αναγνωρίσιμα. Νέο είναι το πλαίσιο, με διπλούς χαλύβδινους σωλήνες στο μπροστινό του μέρος, προκειμένου να επιτύχει υψηλές τιμές στον τομέα της ακαμψίας. Οι αναρτήσεις σύμφωνα με την Kymco είναι μελετημένες για «ενδοτική» λειτουργία, κάτι που μεταφράζεται σε άνεση, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα μπορέσουν να αντεπεξέλθουν σε πιο σπορτίφ οδήγηση. Της ίδιας φιλοσοφίας είναι και τα φρένα, που αποτελούνται από μονά δισκόφρενα μπροστά και πίσω με σωληνάκια υψηλής.
Τέλος, το G-Dink 300 σχεδιάστηκε με γνώμονα τις απαιτήσεις και τις ανάγκες των σύγχρονων αναβατών, γι’ αυτό το λόγο έχει μελετημένη εργονομία για οδηγό και συνεπιβάτη, μεγάλη αυτονομία (ρεζερβουάρ 9 λίτρων), και έξυπνα διαμορφωμένους αποθηκευτικούς χώρους.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 270,6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 17,4/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,4/6.250
Βάρος (κιλά): Δ.Α.
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
3 χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα κατηγορεί μάρτυρας τον νεκρό Ιάσονα
Voge DS525X: Με τέτοια τιμή και εξοπλισμό, έχει αντίπαλο;
Best Moto by LS2 – Τα Best Seller μοντέλα του 2023
Διάλεξε το τέλειο κράνος σε 3 βήματα
Σπάνια Ducati του 1986 στο «σφυρί», με μόνο 6.134 χιλιόμετρα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr