Αναμένεται: Φεβρουάριος 2012
Hot Spot: Τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας, άνεση
Αν το C 600 Sport συγκεντρώνει πάνω του όλα τα sport χαρακτηριστικά, το C 650 GT, πιστό στη βαυαρική παράδοση, συγκεντρώνει τα τουριστικά. Με τον ίδιο κινητήρα των 647 κ.εκ. και το ίδιο στιβαρό πλαίσιο (αλλά με μεγαλύτερο υποπλαίσιο), ο δεύτερος δίδυμος των scooter της BMW έχει στραμμένο το βλέμμα του στο ταξίδι και την άνεση.
Ο σχεδιασμός του είναι πιο συντηρητικός από αυτόν του Sport και ο μεγαλύτερος όγκος των πλαστικών σε συνδυασμό με την ψηλότερη και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, μαρτυρούν και την καλύτερη προστασία των επιβατών από τα καιρικά στοιχεία. Οι τουριστικές διαθέσεις του GT γίνονται εμφανείς και από τη γενικότερη εργονομία του. Η τελευταία βρίσκεται σε ταύτιση με τα πρότυπα της GT κατηγορίας με μία μεγάλη σέλα δύο επιπέδων με στήριξη για τη μέση του αναβάτη και πιο ανοιχτές γωνίες για τα πόδια και τα χέρια. Ο χώρος κάτω από τη σέλα αρκεί για δύο κράνη κλειστού τύπου, η ζελατίνα ρυθμίζεται ηλεκτρικά σε ύψος, ενώ ιδιαίτερα πλούσιος παρουσιάζεται ο έξτρα εξοπλισμός.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 647
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 60/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,73/6.000
Βάρος (κιλά, πλήρες): 261
Kymco Downtown 350i: Αναβαθμισμένο All-round GT Scooter
Νέο 650cc Bobber με 240 λάστιχο πίσω από την Κίνα
Ρετρό μοτοσυκλέτες έως 3.000 ευρώ για δίπλωμα αυτοκινήτου
Μπίλιες Dr. Pulley: Η μόνη βελτίωση που χρειάζεται το scooter σου
Προστατευτικά ψαλιδιού Polisport Off Road
Μichelin Anakee Road 110/80-19 & 150/70-17
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Best Moto by LS2 - Motul: Τα καλύτερα λιπαντικά της χρονιάς
Yamaha XMAX 125 & 300 με δώρο 200 ευρώ σε κιτ γνήσιων αξεσουάρ
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά Vs Ιαπωνικά: Έχουν διαφορές ή όλα έχουν γίνει ίδια;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr