Hot Spot: Τεχνολογικά προηγμένος κινητήρας, κιβώτιο DCT
Το νέο μοντέλο της Honda που έρχεται να διεκδικήσει την κορυφή στα mega scooter θολώνει τα όρια ανάμεσα στα scooter και τις μοτοσικλέτες. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο πλαίσιο, το οποίο είναι ατσάλινο τύπου διαμάντι και μέσα σε αυτό (και όχι στη θέση του ψαλιδιού, όπως στη συντριπτική πλειοψηφία των scooter) θα βρει κανείς τον κινητήρα με το κιβώτιο ταχυτήτων. Ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, φέρει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και έχει χωρητικότητα 670 κ.εκ.. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην απόδοσή του στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας, μία περιοχή που χρησιμοποιείται από την συντριπτική πλειοψηφία των αναβατών, κατά την καθημερινή τους κίνηση, σύμφωνα με τη Honda.
Επιπλέον, στο Integra συναντάμε το κιβώτιο DCT, το οποίο χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες (όπως και στο VFR 1200). Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρεις διαφορετικές λειτουργίες εκ των οποίων η μία είναι η πλήρως χειροκίνητη. Στο αυτόματο mode υπάρχει η στάνταρ επιλογή (D) για χρήση στην πόλη και τον αυτοκινητόδρομο. Η επιλογή S επιτρέπει στον κινητήρα να ανεβάσει περισσότερες στροφές πριν το κιβώτιο προχωρήσει σε αλλαγή σχέσης, κάτι που επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευση της ισχύος.
Όσον αφορά στους χώρους, τέλος, το Integra διαθέτει έναν αποθηκευτικό χώρο 15 λίτρων στον οποίο ο αναβάτης, σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να τοποθετήσει ένα κράνος ανοιχτού τύπου ή ένα σετ αδιάβροχα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 670
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,1/4.250
Βάρος (κιλά, πλήρες): 238
































Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.