Piaggio MP3 300LT Hybrid
Τιμή: 8.650 ευρώ.
Το πρώτο μοντέλο της Piaggio που εκμεταλλεύτηκε την υβριδική τεχνολογία ήταν το MP3 των 125 κ.εκ. και οι Ιταλοί επέκτειναν την γκάμα των υβριδικών τους οχημάτων με το MP3 300 LT Hybrid. Οι αισθητικές διαφορές ανάμεσα σε ένα απλό MP3 300 LT και σε ένα υβριδικό είναι ελάχιστες. Αρχικά, ξεχωρίζουν λόγω του χρώματος, καθώς το Hybrid διατίθεται αποκλειστικά σε λευκό, με μπλε πλαστικά να κοσμούν το εσωτερικό της ποδιάς και τον πίνακα ελέγχου.
Ο θερμικός είναι ο γνωστός Quasar των 278 κ.εκ., μονοκύλινδρος, με ισχύ 25 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 2,8 kgm στις 3.500 σ.α.λ., ενώ οι επιδόσεις του είναι ελαφρά αυξημένες (συν 30% σύμφωνα με την Piaggio) σε σύγκριση με αυτές ενός απλού MP3.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας, έχει ισχύ 2,6 kW και ροπή 1,5 kgm. Τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία βρίσκεται κάτω από τη σέλα και ψύχεται με αέρα. Οι δύο κινητήρες μπορούν να λειτουργούν είτε μόνοι είτε συνεργαζόμενοι. Εκεί οφείλονται και οι ελαφρώς αυξημένες επιδόσεις του θερμικού. Αναλυτικότερα, όταν το MP3 λειτουργεί στο mode Hybrid Power, ο θερμικός κινητήρας κινεί το scooter, ενώ ο ηλεκτρικός υποβοηθά, αυξάνοντας τις επιδόσεις του.
Κινητήρας 4T, 1Κ, Y/Ψ (A/Ψ), 4Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 278
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 25/7.500 (2,6 kW)
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,8/3.500 (1,5 kgm)
Βάρος (κιλά) 257
Ενεργητική ασφάλεια 8
Οδική συμπεριφορά 7
Κινητήρας μετάδοση 8
Φρένα 8
Ποιότητα κατασκευής 8
Άνεση 8
Κατανάλωση 8
Τιμή-εξοπλισμός 6
Τελική βαθμολογία 7,63
Test Ride Voge: DS625X, DS800X Rally & SR16 200 – Οδήγησε τα αγαπημένα σου Voge!
Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS
Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό
CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο
Best Moto 2026: 30 χρόνια θεσμός – Ψήφισε & κέρδισε ένα Zontes 368G
Moto Ξουχέλλης: Eπίσημος συνεργάτης Kawasaki /ΚSR Group
ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα
Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.