• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Με 2ΕΕΚ και 120 ίππους οι πρώτες πληροφορίες

Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Motorrad το 2010 θα παρουσιαστεί η νέα έκδοση της R 1200GS, κυριότερες αλλαγές της οποίας θα αποτελούν η αύξηση του κυβισμού κατά 50 κ.εκ., η μεγαλύτερη ισχύς και η τοποθέτηση δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρων.

 
Το best-seller μοντέλο στη γκάμα των Βαυαρών, αλλά και ένα από τα πιο επιτυχημένα on-off όλων των εποχών, οδεύει προς ανανέωση! Τουλάχιστον αυτό αναφέρεται σε άρθρο του γνωστό γερμανικού περιοδικού μοτοσικλέτας, στο οποίο μάλιστα σημειώνεται πως οι πληροφορίες προέρχονται από «insiders» στη BMW. Το να αλλάξεις ένα άκρως επιτυχημένο μοντέλο το οποίο συνεχίζει να φιγουράρει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων σε πολλές αγορές παγκοσμίως, δεν είναι κάτι που…επικροτείται από το σύγχρονο marketing! Ένας άλλος «κανόνας» του σύγχρονου marketing όμως, επιβάλει να παρακολουθείς από κοντά τον ανταγωνισμό ώστε να μην μείνεις πίσω στις εξελίξεις.

Έχοντας κατά νου τα επερχόμενα Caponord 1200 και τον αντικαταστάτη του Multistrada (με κινητήρα 1098), οι Βαυαροί θα εστιάσουν όπως όλα δείχνουν στην ισχύ. Ο αερόψυκτος boxer με τον μονό επί κεφαλής εκκεντροφόρο έχει φτάσει στα όρια από πλευράς εξέλιξης - ισχύος και για αυτό στη BMW ετοιμάζουν μια κίνηση ματ. Πολύ απλά η τοποθέτηση ενός δεύτερου επί κεφαλής εκκεντροφόρου θα δώσει την «ανάσα» που χρειάζεται ο συγκεκριμένο κινητήρας για να αποδώσει περισσότερα άλογα, κάτι στο οποίο θα συμβάλει επίσης και η αύξηση του κυβισμού κατά 50 κ.εκ. Σε ότι αφορά στο τελευταίο, αυτό θα επιτευχθεί με τη αύξηση της διαμέτρου των εμβόλων.

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ισχύ της τάξεως των 120 ίππων, τιμή που σίγουρα χαρακτηρίζεται μεγάλη για την κατηγορία, προσφέροντας ένα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού. Οι μηχανικοί της BMW εγγυώνται ότι ο κινητήρας δεν θα αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα με την ιπποδύναμη αυτή, προβάλλοντας ως ζωντανό επιχείρημα – πιστοποίηση, την R 1200S των 122 ίππων με το μονό εκκεντροφόρο (αλλά και την HP2 Sport των 133 ίππων με τους δύο εκκεντροφόρους).

Σε ότι αφορά στη σχεδίαση της R 1250GS, δεν αναμένονται μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μικρότερο σε μήκος μπροστινό φτερό και για αλλαγή στο σχήμα του μπροστινού φωτιστικού σώματος με του δύο ανισομεγέθεις προβολείς. Νέα προσθήκη θα αποτελούν οι υποδοχές στο ρεζερβουάρ, όπου και θα ασφαλίζει ένα tank bag ειδικά σχεδιασμένο για τη μοτοσικλέτα.

Τέλος, οι άνθρωποι της BΜW αναφέρουν πως η μεταβολή στη τιμή του νέου μοντέλου θα είναι η ελάχιστη δυνατή.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ