net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Πρώτη Επαφή

Πρώτη Επαφή
Αποστολή: ΓΑΛΛΙΑ, Peugeot E-Vivacity & Citystar 125
Peugeot Citystar 125
Διαβάστηκε από 31260 αναγνώστες
Το νέο αστέρι της πόλης
Το Citystar έρχεται να πρωταγωνιστήσει στο αστικό τοπίο, αντικαθιστώντας το γνωστό Elystar, προσφέροντας παράλληλα μία εναλλακτική πρόταση έναντι του σαφώς μεγαλύτερου Satelis. Για αυτούς που ψάχνουν ένα μοντέλο με compact διαστάσεις και δε θέλουν να θυσιάσουν τους χώρους και την άνεση που προσφέρουν οι GT προτάσεις τις γαλλικής εταιρείας, το νέο μοντέλο θα αποτελέσει έναν ιδανικό σύντροφο για τις καθημερινές τους ανάγκες.
Αισθητική: Φωνάζει Peugeot
Σύμφωνα με τους Γάλλους, το Citystar απευθύνεται σε ένα ώριμο ηλικιακά κοινό μεταξύ 30 και 45 ετών. Έχοντας αυτό στο μυαλό, η σοβαρή και ταυτόχρονα σύγχρονη εμφάνισή του δεν προκαλεί καμία έκπληξη στον παρατηρητή. Η μάσκα του Citystar φέρει όλα τα γνώριμα σχεδιαστικά στοιχεία της γαλλικής εταιρείας και δεν μπορείς να την μπερδέψεις με τίποτα άλλο στο δρόμο. Κάθετα τοποθετημένοι προβολείς, με λάμπες αλογόνου παρακαλώ, μεγάλο άνοιγμα ανάμεσά τους με αντίστοιχου μεγέθους γρίλιες και, από κάτω, το γνωστό λιοντάρι της Peugeot έτοιμο να επιτεθεί στους δρόμους! Η σχεδιαστική προσέγγιση του πίσω μέρους είναι επίσης κομψή, αλλά πιο συντηρητική, και βρίσκεται σε αρμονία με την υπόλοιπη εμφάνιση του νέου Citystar. Σαν σύνολο, μπορεί να μη ξεσηκώνει στο πέρασμά του αλλά σίγουρα αποπνέει μία αίσθηση σοβαρότητας και πολυτέλειας από λεπτομέρειες όπως τον πλήρη πίνακα οργάνων και τα φιλέτα χρωμίου στις γρίλιες του ρύγχους.
Εργονομία: GT με τα όλα του!
Παρά τις μαζεμένες διαστάσεις, το scooter της Peugeot κάνει ό,τι μπορεί για να δικαιολογήσει τον GT χαρακτήρα του. Η σέλα είναι μεγάλη και φέρει πλούσιο αφρώδες μέτριας σκληρότητας που μοιάζει ιδανικό για να διανύσει κάποιος μεγάλες αποστάσεις και μία από τα ίδια ισχύει και για το συνεπιβάτη και το μεγάλο μερίδιο που του αναλογεί. Η ποδιά προσφέρει αρκετό χώρο για τα πόδια και το τιμόνι βρίσκεται σε καλή απόσταση από τον κορμό, με τα χέρια να πέφτουν πάνω του με φυσικό τρόπο. Για τα πράγματα που χρειάζεστε άμεσα στις καθημερινές σας μετακινήσεις υπάρχει ένα μικρό ντουλαπάκι στο αριστερό μέρος της ποδιάς, με αρκετό βάθος για ένα πορτοφόλι και κινητό και παροχή ρεύματος για τη φόρτιση του τελευταίου. Ο χώρος κάτω από τη σέλα θα φιλοξενήσει με άνεση ένα full face κράνος και ένα jet, ενώ αν ζητάτε περισσότερα, το επίπεδο πάτωμα της ποδιάς και ο γάντζος θα σας επιτρέψουν να μεταφέρετε και κάποιο σακίδιο ή τσάντα.
Κινητήρας: Νέος και ωραίος
Το μικρό μοτέρ με τον ηλεκτρονικό ψεκασμό που κινεί το Citystar, είναι μία καινούργια μονάδα και ανήκει στη γενιά LFE (Low Friction Efficiency) της Peugeot, η οποία δίνει έμφαση στην αύξηση των επιδόσεων και τη μείωση της κατανάλωσης μέσω του περιορισμού των τριβών. Οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας έδωσαν ιδιαίτερη σημασία σε αυτόν τον τομέα, με αποτέλεσμα ο νέος κινητήρας, που πληροί τις προδιαγραφές Euro 3, να καταναλώνει 20% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με αυτόν που κινούσε το Elystar και παράλληλα να είναι πιο ήσυχος κατά τρία ντεσιμπέλ. Σύμφωνα με την Peugeot, η κατανάλωσή του ανέρχεται σε 3,5 λτ./100 χλμ. και η αυτονομία του αγγίζει τα 260 χλμ. με ένα μόνο γέμισμα του ρεζερβουάρ των εννέα λίτρων. Για να επιτευχθούν τα παραπάνω δεν έχουν γίνει θυσίες στην απόδοση, η οποία ανακοινώνεται στους 15 ίππους και σε συνδυασμό με το βάρος του scooter, προσφέρει, σύμφωνα με τους Γάλλους, την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος στην κατηγορία. Για αυτούς που διανύουν ακόμη μεγαλύτερες αποστάσεις θα υπάρξει και μοτέρ με χωρητικότητα κοντά στα 200 κ.εκ. και απόδοση 19 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1,7 Kgm ροπής.
Στο δρόμο: Ευχάριστο και compact
Το Citystar αποδείχθηκε μία ευχάριστη εμπειρία στο δρόμο. Στο άνοιγμα του γκαζιού, το αυτόματο κιβώτιο εμπλέκει αργά και δε θα φοβίσει ούτε αναβάτες με ελάχιστη εμπειρία. Από τα 20 περίπου χιλιόμετρα και πάνω, το CVT αφήνει το μικρό μοτέρ να δείξει τον καλύτερο εαυτό του και το αποτέλεσμα είναι άκρως ικανοποιητικό για τον κυβισμό. Τα 80 χλμ. στο κοντέρ έρχονται αρκετά γρήγορα και ο δείκτης του ταχύμετρου, σε ελαφρά κατωφέρεια, δε σταμάτησε να ανεβαίνει ούτε μετά τα 130(!), δίνοντας υποσχέσεις για πολύ καλές επιδόσεις. 
Η προστασία από τον αέρα είναι ικανοποιητική ακόμη και σε αυτές τις ταχύτητες, αν και οι πιο απαιτητικοί θα προτιμήσουν την υψηλότερη ζελατίνα που βρίσκεται στον προαιρετικό εξοπλισμό και δένει μία χαρά με την αισθητική, αλλά και τις τουριστικές υπόνοιες που αφήνει το Citystar. 
Οι αναρτήσεις τείνουν προς το σφιχτό, έχουν ποιοτική και γραμμική λειτουργία και τα χαρακτηριστικά της απόδοσής τους από την αρχή μέχρι και το τέλος της διαδρομής παραμένουν αναλλοίωτα. 
Το εμπρός φρένο είναι το ισχυρότερο από τα δύο, έχει πολύ καλή αίσθηση, αποκρίνεται άμεσα στο πάτημα της μανέτας και το μπλοκάρισμα έρχεται μόνο κατόπιν επιθυμίας του αναβάτη. Το πίσω είναι σαφώς πιο αδύναμο, αλλά συμβάλλει και αυτό στη διαδικασία της πέδησης. 
Η γεωμετρία του πλαισίου, σε συνδυασμό με την ακαμψία του, δίνει μία ανάλαφρη και συμπαγή αίσθηση στον αναβάτη του Citystar, που ενισχύεται ακόμη περισσότερο από τους μικρούς τροχούς. Το γαλλικό scooter μπορεί να αλλάξει πολύ γρήγορα κατεύθυνση, δεν παρουσιάζει ταλαντώσεις στις στροφές και δεν ήταν λίγες οι φορές που το κεντρικό σταντ ερχόταν σε επαφή με την εξαιρετική γαλλική άσφαλτο, δείγμα της πολύ καλής δουλειάς που έχουν κάνει οι μηχανικοί στον τομέα της οδηγικής συμπεριφοράς και της εμπιστοσύνης που εμπνέει στον αναβάτη του. Στο ηλιόλουστο St. Tropez, όπου πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση, δε βρήκαμε ιδιαίτερη κίνηση στο δρόμο, ώστε να αποκτήσουμε μία ακόμη πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το Citystar. Ωστόσο, όλα εκείνα τα στοιχεία που πρέπει να χαρακτηρίζουν ένα πολύ καλό scooter πόλης (άνεση, ευελιξία, στιβαρό πλαίσιο και ελαφριά αίσθηση) δίνουν βροντερά το "παρών" στην περίπτωσή του.Για αυτό μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι το νέο γαλλικό μοντέλο αποτελεί μία ολοκληρωμένη πρόταση για αυτούς που διανύουν ακόμη και μεγάλες αποστάσεις καθημερινά στο αστικό περιβάλλον και ένα πολύ σοβαρό διεκδικητή για την κορυφή της κατηγορίας των 125 κ.εκ. Περισσότερα στη δοκιμή του μοντέλου επί ελληνικού εδάφους.
Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Σύγχρονη και σοβαρή αισθητική που απευθύνεται σε ένα πιο ώριμο ηλικιακά κοινό, σύμφωνα με την Peugeot, με αρκετά δυναμικό και άμεσα αναγνωρίσιμο εμπρός μέρος.
Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Χώρος για ένα κράνος κλειστού τύπου, αλλά και ένα jet. Για τα πραγματάκια που χρειάζεστε άμεσα υπάρχει και το ντουλαπάκι στα αριστερά της ποδιάς.

Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Δύσκολα θα παραπονεθεί κάποιος πάνω στη σέλα του Citystar. Μεγάλη σε διαστάσεις, με ποιοτικό αφρώδες, ενώ είναι και χαμηλή για παν ενδεχόμενο.

Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Ο πίνακας οργάνων είναι μεγάλος με ευδιάκριτες ενδείξεις και κινείται στη γνωστή σχεδιαστική φιλοσοφία της Peugeot. Όλες οι απαραίτητες πληροφορίες είναι παρούσες.

Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Και σύστημα immobiliser στο εξοπλισμό του Citystar που προσθέτει σημαντικούς πόντους στην άμυνα του μοντέλου κατά των…μακρυχέρηδων.

Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Φρένα: Ισχύς εν τη ενώσει
Ένας δίσκος διαμέτρου 240 χλστ. εμπρός που συνδυάζεται με διπίστονη δαγκάνα και ένας μικρότερος 210 χλστ. με δαγκάνα μονού εμβόλου έχουν αναλάβει να ακινητοποιούν το Citystar. Μπορεί να ακούγονται μικρά σε διαστάσεις, αλλά (ειδικά το εμπρός) κάνουν πολύ καλά τη δουλειά τους και σε συνδυασμό θα σταματήσουν το γαλλικό scooter έγκαιρα και με ασφάλεια, παρέχοντας την απαραίτητη αίσθηση και σιγουριά στον αναβάτη.

Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
O μικρός κινητήρας, σύμφωνα με την Peugeot, καταναλώνει μόλις 3,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ. και σε συνδυασμό με το 9λιτρο ρεζερβουάρ μπορεί να καλύψει 260 χλμ. με ένα μόνο γέμισμα.

Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Βρεθήκαμε σε μία από τις σπάνιες παρουσιάσεις της Peugeot, στο St Tropez της Γαλλίας, και με βεβαιότητα έχουμε να σας μεταφέρουμε ένα πράγμα. Όταν οι Γάλλοι έχουν να πουν κάτι, αυτό το κάτι σημαίνει πολλά! Το ολοκαίνουργιο Citystar έρχεται με το καλημέρα να διεκδικήσει την κορυφή στα GT των 125 κ.εκ., ενώ το έτερο αστέρι της παρουσίασης, το ηλεκτροκίνητο E-Vivacity, βρίσκεται πλέον ανάμεσά μας και χτυπά το καμπανάκι του μέλλοντος… σήμερα!
Στη γαλλική άσφαλτο, το Citystar, φανερώνει μία ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά με το άκαμπτο πλαίσιο να σηκώνει αρκετή πίεση για τα δεδομένα της κατηγορίας και το στιβαρό πιρούνι να εμπνέει εμπιστοσύνη στον αναβάτη.

 
 Δυναμικά και οικολογικά
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Peugeot E-Vivacity
Peugeot Citystar 125
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Τροχοί- Ελαστικά- Διαστάσεις


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ