net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Suzuki GSX 1250 FA Travel
¶νεση / εργονομία
Διαβάστηκε από 77451 αναγνώστες
Σε υψηλά επίπεδα

Η μεγάλη σέλα του GSX επιτρέπει σε δύο άτομα να βολευτούν χωρίς παραχωρήσεις, αν και με τις βαλίτσες προσαρμοσμένες, ο συνεπιβάτης θα δυσκολευτεί λίγο να ανέβει. Από τη στιγμή που θα το κάνει, όμως, θα αποζημιωθεί. Το μεγαλύτερο ύψος της σέλας, σε σχέση με το Bandit, αλλά και το ελάχιστα χαμηλότερα τοποθετημένο τιμόνι, θα δώσουν μια πιο σκυφτή θέση οδήγησης στον αναβάτη, αλλά όχι αρκετά ώστε να κουραστεί.
Οι τρεις βαλίτσες χαρίζουν αποθηκευτικούς χώρους στο GSX
Η ζελατίνα κάνει πολύ καλά τη δουλειά της, αν και θα επιτρέψει σε κάποιες ριπές αέρα να προσγειωθούν στους ώμους του αναβάτη, ενώ το full φέρινγκ θα προστατέψει ικανοποιητικά τα γόνατά του. Όσον αφορά στις βαλίτσες, θα λύσουν πολλά προβλήματα, αλλά θα δημιουργήσουν κάποια νέα. Η σταθερότητα του GSX με ολόκληρο το "πακέτο" θα αλλοιωθεί πάνω από τα 130 χλμ./ώρα (αυτά δίνει, άλλωστε, ως ασφαλή τελική ο κατασκευαστής όταν υπάρχουν οι βαλίτσες), ενώ και μέσα στην κίνηση, οι πλαϊνές θα δυσκολέψουν τους ελιγμούς σας. Ως εκ τούτου, η αφαίρεσή τους όταν δεν σκοπεύετε να ταξιδέψετε, αποτελεί την καλύτερη λύση. Επιπλέον, οι βάσεις τους θα σας δυσκολέψουν στο άνοιγμα της σέλας και στην τοποθέτηση πραγμάτων κάτω από αυτή (τι να κάνετε όμως τη σέλα όταν έχετε στη διάθεσή σας τόσες βαλίτσες;). Τέλος, η τοποθέτηση της μοτοσικλέτας στο διπλό σταντ αποτελεί ιδιαίτερα δύσκολη διαδικασία όταν βρίσκονται πάνω και οι τρεις βαλίτσες.

 
 Τα καλύτερα από τρεις κόσμους
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
¶νεση / εργονομία
Αναρτήσεις
Φρένα
Οδηγώντας
Συμπέρασμα
Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα- Εξοπλισμός- Βαθμολογία


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ