Η ανανέωση που θα πραγματοποιηθεί στη GTS 300 θα ξεκινήσει από τα συστήματα ασφαλείας και την προσθήκη δικάναλου ABS και συστήματος ASR (traction control), σαν αυτά που είδαμε στην 946. Επιπλέον, στην αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας, αλλά και της οδηγικής απόλαυσης, θα συμβάλλει η αντικατάσταση της παραδοσιακής μπροστινής ανάρτησης με νέα. Πρόκειται για τον μονό ενισχυμένο βραχίονα που είδαμε στις Vespa Primavera και Sprint πρόσφατα.
Επιπλέον, σύμφωνα με τους Ιταλούς, η GTS αναμένεται να αποκτήσει μεγαλύτερο χώρο κάτω από τη σέλα, αλλά και φορτιστή για ηλεκτρονικές συσκευές στην ποδιά, με υποδοχή USB. Όσον αφορά στην εμφάνιση, από την άλλη, αυτή θα εκσυγχρονιστεί διακριτικά, με νέο φανάρι στο πίσω μέρος, ανανεωμένο πίνακα οργάνων και λεπτομέρειες στα πλαστικά.
Τα παραπάνω αποτελούν βελτιώσεις που ανήκουν στην κατηγορία της συνήθους πρακτικής. Αλλά η νέα GTS αναμένεται να ξεφύγει από αυτή, χάρη στη νέα multimedia πλατφόρμα της! Αναλυτικότερα, το ιταλικό scooter θα μπορεί να συνδεθεί με smartphone, το οποίο θα υπολογίζει, μεταξύ άλλων, ταχύτητα, αποστάσεις, ισχύ και ροπή κινητήρα, επιτάχυνση, μέση και στιγμιαία κατανάλωση, μέση ταχύτητα και πολλά ακόμη. Εξαιρετικά χρήσιμο για τους… ξεχασιάρηδες θα αποδειχθεί και το σύστημα Vespa finder, το οποίο τους υπενθυμίζει πού ακριβώς πάρκαραν το scooter τους!
Τα παραπάνω αποτελούν τα βασικά σημεία βελτίωσης της Vespa GTS 300, για τα οποία η Piaggio δεν έχει ακόμη μιλήσει επίσημα. Ωστόσο, το σχετικό δελτίο Τύπου αναμένεται σύντομα.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Γ. Αληγιζάκης: 200 πρατήρια υπό έρευνα για παραβάσεις – Δεν προβλέπονται αυξήσεις στα καύσιμα
Ε65: Ολοταχώς για ολοκλήρωση το 2026 – Ξεπεράστηκε το 75% του έργου
Ιμάντας Mitsuboshi MBLSC018 για Honda SH 125 – SH 150
Νέα CFMoto 450SR 2025: Με πιο δυνατό κινητήρα στα 51 άλογα!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr