
Honda CB350C Special Edition: Νέα retro μοτοσυκλέτα για την Ινδική αγορά
Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου 2025
Κλασικό στυλ με δύο χρωματικές επιλογές.
Αντίπαλος της Royal Enfield Classic 350 στην Ινδία....
Κλασικό στυλ με δύο χρωματικές επιλογές.
Αντίπαλος της Royal Enfield Classic 350 στην Ινδία....
Με 17αρη τροχό και off-road στήσιμο διαπρέπει σε άσφαλτο και χώμα
Κατανάλωση scooter και ρεζερβουάρ μοτοσυκλέτας για αμέτρητη αυτονομία...
Ρετρό σχεδιασμός με αναλογικά όργανα.
Κινητήρας Euro5+ με 111 άλογα....
Κινητήρας 450 κ.εκ. στα 26,8 κιλά με αγωνιστική τεχνολογία.
Πλήρες ηλεκτρονικά βοηθήματα και ρύθμιση απόδοσης μέσω εφαρμογής....
Ανανεωμένος σχεδιασμός με επιρροές από Ducati Panigale.
Από το V4SV στην εποχή του νέου Euro5+ μοντέλου....
Νέος κινητήρας 750 κ.εκ. με περισσότερη ισχύ.
Μαζεμένη αλλά πιο τουριστική αισθητική....
Πρωτότυπα της KTM εντοπίστηκαν στην Ευρώπη.
Νέα πλατφόρμα για το ενδιάμεσο κοινό.
Το σενάριο των απλοποιημένων 790....
Ο πρώτος τρικύλινδρος εν σειρά κινητήρας της CFMOTO με κυβισμό 675 κ.εκ. και 94 ίππους
Σπορ προσανατολισμός, αλλά και φιλική για την καθημερινότη...
Επίσημη ανακοίνωση για τη νέα WR125R.
Κινητήρας 125 κ.εκ. και τεχνολογία VVA με 14,5 άλογα....
Αποδοτικός και οικονομικός κινητήρας με 15 ίππους και 3,4 λίτρα/100χλμ κατανάλωση.
Πλούσιος εξοπλισμός ασφαλείας και ανεσης με TCS και συνδεσιμότ...
Ανασχεδιασμένη αεροδυναμική με τεχνολογία από MotoGP.
Πλαίσιο με 40% λιγότερη πλευρική ακαμψία και αναρτήσεις Ohlins ....
Έντονος Off-road προσανατολισμός με τροχούς 21-17
Κινητήρας Euro5+, 895 κ.εκ. με 105 ίππους και 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δ....
Κινητήρας με σύστημα Hyper VVS με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και ισχύ 35 ίππους
ABS με off-road λειτουργία, απενεργοποίηση στον πίσω τροχό και α...
Νέος κινητήρας 1.099 κ.εκ. με περισσότερη ισχύ.
Πλαίσιο, αναρτήσεις και φρένα τελευταίας γενιάς....
Η ZXMoto ανεβάζει τον πήχη με τρικύλινδρο superbike.
Τρεις εκδόσεις με διαφορετική φιλοσοφία....
Έχουν ξεκινήσει οι διαπραγματεύσεις με Ευρωπαίους διανομείς.
Σχεδίαση που θυμίζει ρετρό scramblers και μοντέρνες naked....
Σχεδιασμός που παραπέμπει σε μοντέλο ανώτερης κατηγορίας.
Κινητήρας με 34 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. ...
Αντικατάσταση του Testastretta μετά από 25 χρόνια.
Πρωτότυπα πιάστηκαν σε τελικές δοκιμές στη Μπολόνια....
Νέος τετρακύλινδρος κινητήρας 645cc με 123 άλογα.
Αεροδυναμικά φτερά τύπου MotoGP και φρένα Brembo Stylema.
Κάμερα μπροστά , launch control ...
Η Voge μπαίνει στην κατηγορία των 500 κ.εκ. με τετρακύλινδρο κινητήρα.
Δυναμική σχεδίαση στο φέρινγκ με σπορ προσανατολισμό....
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.