Οδηγώντας

    Οδηγώντας

    Από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα του αντιλαμβάνεσαι ότι το Ε350 έχει φτιαχτεί για να καλύπτει αποστάσεις, χωρίς καμία παραχώρηση στον τομέα της πρακτικότητας, που είναι άλλωστε το δυνατότερο σημείο ενός scooter. Μόλις οι τροχοί άρχισαν να κυλούν μας εντυπωσίασε η αθόρυβη και χωρίς κραδασμούς λειτουργία του κινητήρα, ο οποίος συνεργάζεται αρμονικά με τη σωστά ρυθμισμένη μετάδοση. Δεν χρειάζεται να ανεβάσει πολλές στροφές για να ξεκινήσεις να κινείσαι, ενώ τα νούμερα στο ψηφιακό κοντέρ ανεβαίνουν σβέλτα και γραμμικά με τα πρώτα 100 χλμ. / ώρα από στάση να έρχονται σε 9,8 δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα μπορείς να ελέγχεις με ακρίβεια την ταχύτητά σου ανάμεσα στα αυτοκίνητα, καθώς οι εντολές που δίνεις από το δεξί γκρίπ μεταφράζονται με σαφήνεια.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Λόγου του όγκου είναι πιο εύκολο να εγκλωβιστείς ανάμεσα στην πυκνή κίνηση, αλλά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει με όλα τα μεγάλα GT scooter. Αφήνοντας πίσω σου το μποτιλιάρισμα και βγαίνοντας σε ανοιχτό δρόμο, κινείσαι εύκολα με 120 - 130 χλμ./ώρα απολαμβάνοντας υψηλή ποιότητα κύλισης και κορυφαία κάλυψη από τον αέρα, ενώ μπορείς να απλώσεις τα πόδια στις κεκλιμένες πλατφόρμες για μεγαλύτερη άνεση. Μάλιστα, σηκώνοντας την ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα στην ψηλή θέση (+10 cm), ο αέρας περνά πάνω από το κράνος και ο θόρυβος μειώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό, για πιο ξεκούραστο ταξίδι. Στον επαρχιακό μπορείς να έχεις επιλεγμένο το Eco για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και ήπια απόκριση, ενώ όταν χρειαστεί να προσπεράσεις, η χαρτογράφηση περνάει αυτόματα στο Sport mode, μόλις οι στροφές του κινητήρα ανέβουν πάνω από τις 7.000.

    Η ρύθμιση των αναρτήσεων είναι ελαφρώς προς το σκληρό, αλλά αυτό θα προβληματίσει μόνο σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, καθώς σε κάθε άλλη περίπτωση αποσβαίνουν ικανοποιητικά προσφέροντας πολύ καλή πληροφόρηση και ομοιογένεια ακόμα κι όταν στρίβεις με υψηλές ταχύτητες. Εξαιρετικές εντυπώσεις μας άφησαν τα φρένα καθώς έχουν δυνατό αρχικό δάγκωμα, πολύ καλή αίσθηση και προοδευτικότητα που σου επιτρέπει να φρενάρεις με ακρίβεια σε κάθε οδόστρωμα, ενώ η δύναμή τους επιβεβαιώθηκε και από τις μετρήσεις μας καθώς χρειάζονται 45,5 μέτρα για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ. / ώρα.

    Το χειρόφρενο είναι μια ιδιαίτερα χρήσιμη και πρακτική προσθήκη, αφού σου επιτρέπει να παρκάρεις με ασφάλεια οπουδήποτε. Η απλότητα του μηχανισμού, καθώς δεν έχεις ντίζα ή δεύτερη δαγκάνα πίσω, δείχνει τον δρόμο που θα μπορούσαν να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές που για λόγους μείωσης κόστους δεν τοποθετούν χειρόφρενο στα μεσαία scooter τους.
     

    Σελίδα 1Zontes E350 - Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
    Σελίδα 6Οδηγώντας
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις