Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
  • Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Το πλαίσιο είναι παραδοσιακά ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών με δυο τιμονόπλακες (μια διάταξη που συναντάμε στις μοτοσυκλέτες) και διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων. Στον τομέα των φρένων έχουμε έναν δίσκο 268 χιλ. εμπρός με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα της J.Juan και έναν 265 χιλ. πίσω με δαγκάνα δύο εμβόλων. Παραδοσιακά τουριστικές θα λέγαμε είναι οι διαστάσεις των τροχών στις 15 και 14 ίντσες με τα ελαστικά να είναι 120/70-15 και 140/70-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος των 198 «γεμάτων» κιλών ως απόλυτο νούμερο είναι ελαφρώς αυξημένο σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές του Zontes E350, αλλά δικαιολογείται από το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ.       

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Zontes E350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία - Πρακτικότητα
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις