Η σπορ συμπεριφορά της Zero SR/S στο δρόμο είναι αδιαμφισβήτητη σε κάθε περίπτωση.

Η σπορ συμπεριφορά της Zero SR/S στο δρόμο είναι αδιαμφισβήτητη σε κάθε περίπτωση.

Μετά από μερικές μέρες μαζί του κάθε ήχος από κινητήρα εσωτερικής καύσης θα σου ακούγεται σαν φασαρία.

Μετά από μερικές μέρες μαζί του κάθε ήχος από κινητήρα εσωτερικής καύσης θα σου ακούγεται σαν φασαρία.

  • Η σπορ συμπεριφορά της Zero SR/S στο δρόμο είναι αδιαμφισβήτητη σε κάθε περίπτωση.
  • Μετά από μερικές μέρες μαζί του κάθε ήχος από κινητήρα εσωτερικής καύσης θα σου ακούγεται σαν φασαρία.

Οδηγώντας

«Κάθε ήχος κινητήρα και εξάτμισης θα σου ακούγεται σαν φασαρία»


Μετά από μερικές μέρες μαζί του κάθε ήχος από κινητήρα εσωτερικής καύσης θα σου ακούγεται σαν φασαρία.

Μετά από μερικές μέρες μαζί του κάθε ήχος από κινητήρα εσωτερικής καύσης θα σου ακούγεται σαν φασαρία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Όσο και να εντυπωσιάζεσαι από την τεχνολογία που κουβαλά η SR/S ή από τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, η αίσθηση που λαμβάνεις στην πρώτη επαφή μαζί της πολλαπλασιάζει αυτό το συναίσθημα σε υπερθετικό βαθμό. Στο άμεσο μέλλον σίγουρα θα είναι κομμάτι της καθημερινότητας, όμως προς το παρόν δεν βλέπεις συχνά μια ένδειξη στην οθόνη να μαρτυρά πως η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη για χρήση. Με επιλεγμένο το eco mode για την πρώτη βόλτα (διαθέτει την ομαλότερη απόκριση, περιορίζει την τελική ταχύτητα στα 120χλμ/ώρα και χρησιμοποιεί στο μέγιστο το σύστημα ανάκτησης ενέργειας), αμέσως έρχεται το πρώτο σοκ, αφού η απόλυτη ησυχία συνεχίζεται και όταν κινείσαι. Μια ησυχία τόσο βαθιά, που μπορείς να αντιληφθείς από πού προέρχεται οποιοσδήποτε ήχος τριγύρω σου. Δεν είναι μόνο το ηλεκτρικό μοτέρ υπεύθυνο για αυτό αλλά και ο ιμάντας, ο οποίος μαρτυρά ότι δεν επιλέχθηκε μόνο για λόγους μακροζωίας. Παρότι αρχικά αυτή η ηρεμία μπορεί να σε ξενίζει -ειδικά αν είσαι φανατικός οπαδός των βροντερών εξατμίσεων- από τα πρώτα χιλιόμετρα αρχίζεις να την συνηθίζεις, μέχρι που τελικά σου αρέσει όλο και περισσότερο, όπως αντιλαμβάνεσαι όταν οδηγήσεις ξανά μοτοσυκλέτα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τότε κάθε ήχος του κινητήρα θα σου ακούγεται απλώς σαν φασαρία.
 

Απόσβεση χρημάτων από την πρώτη στιγμή

Αυτό που όσο και αν φαίνεται περίεργο δεν χρειάζεται καμία συνήθεια, είναι η απόκριση στο γκάζι. Οι τεχνικοί της Zero έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά με το λογισμικό της μοτοσυκλέτας, ώστε τα 19 χλγμ ροπής να έρχονται γλυκά και με απόλυτη ακρίβεια, σύμφωνα με τις κινήσεις σου στο δεξί γκριπ. Δεν αρκεί να έχεις ένα δυνατό μοτέρ και μια μεγάλη μπαταρία, πρέπει να μπορείς να τα διαχειριστείς σωστά σε όλες τις συνθήκες και αυτό ακριβώς πετυχαίνει το λειτουργικό Cypher 3 ως συνδετικός κρίκος μεταξύ τους. To eco mode είναι ιδανικό στο αστικό περιβάλλον ακόμη και για αρχάριους αναβάτες, παρέχοντας τη μέγιστη αυτονομία αλλά και τη δυνατότητα να κινείσαι αέρινα και προπαντός οικολογικά. Το τιμόνι κόβει πολύ για κάθε μανούβρα στην πυκνή κίνηση, οι καθρέπτες αν και χαμηλά τοποθετημένοι παρέχουν καλή ορατότητα και οι αναρτήσεις απορροφούν τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων. Το αποτέλεσμα είναι ότι η SR/S αρχίζει από την πρώτη στιγμή να κάνει απόσβεση χρημάτων, αφού είναι δεδομένο ότι θα την χρησιμοποιείς σε κάθε σου μετακίνηση, ανεξάρτητα αν πρόκειται να διανύσεις απόσταση ενός μόλις τετραγώνου.
 

Καταιγιστική ηλεκτρική επιτάχυνση

Ακόμη και στο sport mode η μοτοσυκλέτα δεν παύει να είναι φιλική, παρότι η επιτάχυνση είναι καταιγιστική και συνεχόμενη. Καμία υστέρηση, κανένα κόμπιασμα, καμία κοιλιά στην απόδοση. Ο τρόπος που αποδίδουν τα ηλεκτρικά μοτέρ πραγματικά δεν συγκρίνεται με τίποτα και το καταλαβαίνεις τόσο οδηγώντας, όσο και όταν βλέπεις την απορημένη φάτσα του διπλανού στο φανάρι, περνώντας τον χωρίς να ακούγεται τίποτα. Οι ερωτήσεις βέβαια είναι φυσικό ακόλουθο… όρεξη να έχεις για κουβέντα…  Δεν είναι όμως μόνο ο θόρυβος που απουσιάζει αλλά και οι κραδασμοί, κάτι που κάνει κάθε μετακίνηση πολύ πιο άνετη από ό,τι συνήθως, αφού μπορείς να κινείσαι από τα 10χλμ/ώρα μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 200χλμ/ώρα με την ίδια ευκολία. Τα νούμερα δεν μπορούν να αποδώσουν πάντα την αίσθηση της επιτάχυνσης καθώς με 3,6΄΄για το 0-100 και 9΄΄για το 0-160 μπορείς να πεις ότι είναι απλώς γρήγορη. Τα 2,6΄΄όμως που χρειάζεται για τη ρεπρίζ 60-120 δεν τα βλέπεις εύκολα σε μοτοσυκλέτα 110 ίππων. Το traction control θα λειτουργεί συχνά εφόσον ανοίγεις απότομα το γκάζι στην ελληνική άσφαλτο, αποδεικνύοντας τη σωστή λειτουργία του αλλά και τη χρησιμότητά του, μιας και η άμεση επιτάχυνση είναι σχεδόν εθιστική.

Sport οδική συμπεριφορά όπως πρέπει

Με επιδόσεις σπορ μοτοσυκλέτας το επόμενο που έρχεται στο μυαλό σου είναι αν στρίβει και σαν σπορ μοτοσυκλέτα. Το βάρος των 229 κιλών δεν θα σταθεί εμπόδιο σε δρόμο με στροφές, κάτι που σε συνδυασμό με την τυπική γεωμετρία για τα δεδομένα της κατηγορίας κάνουν την SR/S δεκτική στη γρήγορη οδήγηση, αρκεί να μην ζητάς υπερβολές που δεν συνάδουν με τον όρο sport touring.  Οι ανοικτές καμπές με πολλά χιλιόμετρα είναι το πεδίο που βγάζει τον καλό της εαυτό, παραμένοντας σταθερή μέχρι να ακούσεις τα μαρσπιέ να ξύνουν την άσφαλτο, θέτοντας τα όρια στις μεγάλες κλίσεις. Η μπροστόβαρη αίσθηση δεν προδιαθέτει για συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης, όποτε για να απολαύσεις την SR/S αρκεί να την αφήσεις να βουτά στο εσωτερικό της στροφής ώστε να εκμεταλλεύεσαι το στιβαρό της πλαίσιο, διαγράφοντας  την επιθυμητή τροχιά χωρίς τάσεις πλεύσης, κουνήματα κλπ. Στο σπορ mode το ¨φρένο¨ του ηλεκτρικού μοτέρ δεν υφίσταται, οπότε μόνο τα φρένα αναλαμβάνουν  το έργο της επιβράδυνσης, έχοντας δύναμη και σωστή αίσθηση ακόμη και υπό συνθήκες πίεσης. Φυσικά δεν θα πει όχι στον αυτοκινητόδρομο όπου το μόνο που θα χρειαστείς είναι την ψηλότερη ζελατίνα για να απολαμβάνεις μικρές αποδράσεις χωρίς βενζίνη, χωρίς ρύπους και χωρίς κόπο. Αυτός άλλωστε είναι και ο σκοπός της και τον πετυχαίνει στο 100%.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »