Zero SR/S Εμπρός φανάρι-μούτρο: Η  ζελατίνα δεν ρυθμίζεται, υπάρχει όμως ψηλότερη στον κατάλογο των αξεσουάρ η οποία σύμφωνα με την Zero αυξάνει και την αυτονομία κατά 21%. Οι Led προβολείς κάνουν τη

Zero SR/S Εμπρός φανάρι-μούτρο: Η ζελατίνα δεν ρυθμίζεται, υπάρχει όμως ψηλότερη στον κατάλογο των αξεσουάρ η οποία σύμφωνα με την Zero αυξάνει και την αυτονομία κατά 21%. Οι Led προβολείς κάνουν τη νύχτα μέρα φωτίζοντας κάθε γωνιά του δρόμου, ενώ οι καθρέπτες παρέχουν καλή ορατότητα

Zero SR/S πίσω φανάρι: Λιτό και απέριττο στην σχεδίαση του το πίσω φωτιστικό σώμα.

Zero SR/S πίσω φανάρι: Λιτό και απέριττο στην σχεδίαση του το πίσω φωτιστικό σώμα.

Σχεδίαση: Οι λιτές σπορ γραμμές και οι ¨καθαρές¨ επιφάνειες χαρακτηρίζουν την SR/S.

Σχεδίαση: Οι λιτές σπορ γραμμές και οι ¨καθαρές¨ επιφάνειες χαρακτηρίζουν την SR/S.

  • Zero SR/S Εμπρός φανάρι-μούτρο: Η  ζελατίνα δεν ρυθμίζεται, υπάρχει όμως ψηλότερη στον κατάλογο των αξεσουάρ η οποία σύμφωνα με την Zero αυξάνει και την αυτονομία κατά 21%. Οι Led προβολείς κάνουν τη
  • Zero SR/S πίσω φανάρι: Λιτό και απέριττο στην σχεδίαση του το πίσω φωτιστικό σώμα.
  • Σχεδίαση: Οι λιτές σπορ γραμμές και οι ¨καθαρές¨ επιφάνειες χαρακτηρίζουν την SR/S.

Εμφάνιση-ποιότητα

Σχεδίαση: Ήπια φουτουριστικό


Zero SR/S πίσω φανάρι: Λιτό και απέριττο στην σχεδίαση του το πίσω φωτιστικό σώμα.

Zero SR/S πίσω φανάρι: Λιτό και απέριττο στην σχεδίαση του το πίσω φωτιστικό σώμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το μόνο εύκολο για την Zero θα ήταν να σχεδιάσει ένα άκρως φουτουριστικό μοντέλο, όμως όσον αφορά στην εμφάνιση, η Αμερικάνικη εταιρία επέλεξε να ακολουθήσει πιο ήπια προσέγγιση. Η SR/S είναι μια sport touring μοτοσυκλέτα (13% καλύτερη αεροδυναμική σε σχέση με τη γυμνή SR/F) με λιτές γραμμές και μεγάλες λείες επιφάνειες που δείχνει σύγχρονη, χωρίς να επαναπροσδιορίζει το σχήμα που έχεις στο μυαλό σου για αυτή την κατηγορία. Ο μεγαλύτερος όγκος  βρίσκεται στο εμπρός μέρος όπου ξεχωρίζουν οι διπλοί led προβολείς, ενώ Led είναι φυσικά και το πίσω φωτιστικό σώμα το οποίο πλαισιώνεται από δύο καλοσχεδιασμένες χειρολαβές. Η εξάτμιση λάμπει φυσικά δια της απουσίας της συμβάλλοντας στη minimal αισθητική του πίσω μέρους, μαζί με την πινακίδα που βρίσκεται χαμηλά χωρίς να αλλοιώνει την υπόλοιπη σχεδίαση.

Ποιότητα κατασκευής: Made in USA και περήφανη για αυτό

Για  να καταλάβεις ότι κάτι διαφορετικό συμβαίνει σε σχέση με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες πρέπει να βρεθείς στο πλάι της, αφού στη θέση του κινητήρα κρύβεται το κουτί που φιλοξενεί την μπαταρία και λίγο πιο πίσω το ηλεκτρικό μοτέρ που δεν περνά απαρατήρητο. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε υψηλά στάνταρ ειδικά στα μηχανικά μέρη, ώστε να καλύπτει και τους πιο απαιτητικούς, αποδεικνύοντας ότι είναι made in USA.

Σχεδίαση: Οι λιτές σπορ γραμμές και οι ¨καθαρές¨ επιφάνειες χαρακτηρίζουν την SR/S.

Σχεδίαση: Οι λιτές σπορ γραμμές και οι ¨καθαρές¨ επιφάνειες χαρακτηρίζουν την SR/S.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »