Zero SR/S Πιρούνι-Φρένα: Τα φρένα της J.Juan συνεργάζονται με το ρυθμιζόμενο φρένο – σύστημα  ανάκτησης ενέργειας -του ηλεκτρικού μοτέρ επιβραδύνοντας άμεσα την SR/S σε όλες τις συνθήκες.

Zero SR/S Πιρούνι-Φρένα: Τα φρένα της J.Juan συνεργάζονται με το ρυθμιζόμενο φρένο – σύστημα ανάκτησης ενέργειας -του ηλεκτρικού μοτέρ επιβραδύνοντας άμεσα την SR/S σε όλες τις συνθήκες.

    Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα

    Πλαίσιο-χωροδικτύωμα, επώνυμες αναρτήσεις και φρένα

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Η κλασική και σίγουρη λύση του ατσάλινου χωροδικτυώματος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της SR/S ώστε να επιτευχθεί η απαραίτητη ακαμψία χωρίς όμως το βάρος να ξεφεύγει από τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού τα 229 κιλά που ζυγίζει είναι απόλυτα λογικό νούμερο για sport touring. Στον τομέα των αναρτήσεων, η κορυφαία μοτοσυκλέτα της εταιρίας εξοπλίζεται από τη Showa με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 43χιλ big piston και ένα επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ το οποίο εδράζεται χωρίς μοχλικό, ενώ για την πέδηση επιλέχθηκε η J.Juan. Από την Ισπανική εταιρία προέρχονται οι νέες τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες  στο μπροστινό μέρος, η ακτινική τρόμπα, καθώς και η μονοπίστονη δαγκάνα του πίσω μέρους.

    Κορυφαίο ABS της Bosch

    Με τόση τεχνολογία μαζεμένη, το cornering ABS δεν θα μπορούσε να λείπει. Έτσι η μετρ του είδους Bosch (δεν ρυθμίζεται) φροντίζει ώστε να μην μπλοκάρουν ποτέ οι όμορφοι τροχοί οι οποίοι τυλίγονται με τα ελαστικά Diablo Rosso III της Pirelli σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17.
     

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »