Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το Zeeho AE8+ κάνει εμφανές από την αρχή ότι προσπαθεί (και μπορεί) να ξεχωρίσει. Η θέση οδήγησής του είναι πολύ ξεκούραστη, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση μας έκανε η καλορυθμισμένη λειτουργία των riding modes.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Μέσα στην πόλη μπορείς άνετα να κινηθείς μόνο με την Eco, καθώς η τελική της αγγίζει τα 60 χλμ./ώρα, ενώ η προοδευτικότητα του ανοίγματος δεν θα ξενίσει καθόλου κάποιον που έρχεται από την Α1 κατηγορία των σκούτερ.
Η Street λειτουργία δίνει ένα πιο γρήγορο άνοιγμα και ανεβάζει την τελική στα 80 χλμ./ώρα, κάνοντάς την ιδανική για τις μεγάλες λεωφόρους ή για μεγάλες ανηφόρες, στις οποίες το AE8+ δεν «ψοφάει», όπως έχουμε δει σε άλλα ηλεκτροκίνητα σκούτερ. 
Τέλος, η λειτουργία Sport έχει μια απίστευτα άμεση απόκριση, με το AE8+ να επιταχύνει σε επίπεδα 300ριων σκούτερ (απλά με πολύ ταχύτερο αρχικό τράβηγμα), καθώς φτάνει τα 50 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 3,33”. Η τελική ταχύτητα εκεί είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 98 χλμ./ώρα, ενώ η ύπαρξη Cruise Control έκανε την οδήγηση σε μεγάλες οδούς όπως η Εθνική και η Αττική ένα ξεκούραστο παιχνίδι. Για να ενεργοποιηθεί αρκεί ο αναβάτης να φτάσει στην ταχύτητα που θέλει και μετά να πατήσει το αντίστοιχο κουμπί.
To πιο σημαντικό που παρατηρήσαμε με το Zeeho AE8+ είναι το γεγονός ότι μπορεί να φτάσει στο άνω άκρο των επιδόσεών του χωρίς να επηρεάζεται από τις συνθήκες γύρω του (π.χ. κλίση εδάφους) και χωρίς να «καταπίνει» αμέσως τη μπαταρία του.
To μόνο μας παράπονο είναι ότι θα θέλαμε να είναι εξοπλισμένο με Traction Control. Βέβαια σε αυτή την κατηγορία γενικώς δεν συναντάμε, αλλά λόγω επιδόσεων του συγκεκριμένου σκούτερ θα ήταν χρήσιμο.
 

Σελίδα 1Zeeho AE8+ - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά