Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο του Zeeho AE8+ είναι σωληνωτό, κατασκευασμένο από κράμα ατσαλιού και προσφέρει την απαραίτητη στιβαρότητα και ακαμψία, ενώ συνεργάζεται με ένα υδραυλικό πιρούνι μπροστά και πίσω με ένα αλουμινένιο ψαλίδι και διπλά, ρυθμιζόμενα σε 5 θέσεις, αμορτισέρ. Στην άσφαλτο σβήνουν τις περισσότερες κακοτεχνίες με πολύ ικανοποιητικό τρόπο, κάνοντας τη διαδρομή πιο ξεκούραστη.

Το σταμάτημα του σκούτερ αναλαμβάνει η Brembo, με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και μονοπίστονη πίσω, που πιάνουν στα μονά δισκόφρενα, ενώ η Bosch προσφέρει το δικάναλο ABS. Στις μετρήσεις μας χρειάστηκαν 31,14 μέτρα για την ακινητοποίηση του AE8+ από τα 80 χλμ./ώρα, κάτι που επιβεβαίωσε την αρχική μας αίσθηση για την καλή λειτουργία των φρένων.
Οι ζάντες έχουν διάμετρο 12” και ντύνονται με ελαστικά της  CST (Maxxis στην έκδοση AE8S+), 100/80-12 μπροστά και 120/70-12 πίσω.
 

Σελίδα 1Zeeho AE8+ - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
GORGOLIS
BEST MOTO